На прес-конференції з європейськими журналістами Флоріан Хюттл наголосив: «батарейні» автомобілі вартістю від 25 до 30 тисяч євро виробляти в Німеччині не можна. Вся справа в рівні зарплат і витратах на електроенергію: ці витрати підвищують собівартість до неприйнятного рівня. Визнання прозвучало після 27-відсоткового падіння продажів Stellantis у третьому кварталі.
Компанія Opel віднедавна належить концерну Stellantis, але заводи досі розташовуються в Німеччині. Випускати масові (і дешеві) електрокари в цій країні важко, а альтернатив не так багато. У Східній Європі проблеми дуже схожі. А імпорт з Китаю економічно недоцільний через загороджувальні мита.
Флоріан Хюттл не приховує, що на його думку у німецького автопрому похмурі перспективи. Без держпідтримки продажі електромобілів продовжать падати, а змінити ситуацію зможе лише довгострокова програма субсидій на «батарейний» транспорт. Поточних адресних заходів підтримки влади Німеччини явно недостатньо.
Позицію боса Opel поділяє найбільший автогігант - концерн Volkswagen. Під загрозою закриття три німецькі заводи, персонал звільнять негайно або змусять піти на скорочення зарплати. Деіндустріалізація автомобільного сектору Німеччини може завершитися всього за кілька десятиліть.