У бесіді з журналістами на автосалоні в Детройті Джим Фарлі анонсував розширення гами позашляховиків. Топ-менеджер заявив про амбіції перетворити Ford на «Porsche для бездоріжжя» і стати «позашляховим брендом №1 у світі». Акцент зроблять на сімейство Bronco, лінійки Tremor і Raptor. Частка всюдиходів у загальному обсязі продажів має збільшуватися, а їхня маржинальність зростати.
Джим Фарлі знову натякнув на дебют позашляхової версії Ford Mustang: поні-кар зі спеціальними шинами та переналаштованою підвіскою можна вважати аналогом лімітованої версії Porsche 911 Dakar. Також бос «блакитного овалу» пояснив відмову від легкових моделей у США і Європі: вони просто не приносять належного прибутку.
Зосередження на кросоверах, позашляховиках і пікапах поки поширюється не на всі ринки. У Китаї, як і раніше, оновлюють і продають Ford Mondeo, на Близькому Сході в гамі залишається бізнес-седан Taurus. Однак у США єдиним винятком із правил залишається Mustang, і Джим Фарлі пообіцяв зберігати і розвивати культову модель. Також Ford не відмовляється від планів з електрифікації, хоча в Європі продажі «батарейних» машин на спаді.
Цікаво, що з європейської лінійки прибрали цілком успішний Ford Fiesta, а зараз готується до відставки Focus. У 2024 році інтерес до моделі знизився на 15%, проте за 11 місяців у Європі знайшли покупців 80 тисяч «Фокусів», тобто бестселер минулих років поступається за продажами тільки Puma (139 тисяч штук) і Kuga (98 тисяч штук).