Компанія Kawasaki представила мотоцикл з водневим двигуном, який обіцяє власникам переваги традиційного мотоцикла з фактично нульовим рівнем викидів.
Новинка заснована на моделі Ninja H2, та оснащена 1,0-літровии чотирициліндровим двигуном з наддувом, який був модифікований для роботи на водні замість бензину. Зазначається, що водень впорскується безпосередньо в циліндри, оскільки мотоцикл працює за традиційною схемою ДВЗ.
Двигун - не єдина зміна у мотоциклі, оскільки інженери також були змушені встановити каністри з воднем, а також власне «систему подачі водневого палива». Ці компоненти були розміщені позаду і мають вигляд традиційних дорожніх кофрів.
Kawasaki нещодавно влаштував перший демонстраційний заїзд свого водневого мотоцикла на автодромі Suzuka Circuit під час 8-годинної гонки Coca-Cola Suzuka Endurance Race. Заїзди стали кульмінацією місяців роботи групи інженерів, оскільки проект започаткували ще у березні 2023 року.
Хоча мотоцикл є прототипом, Kawasaki планує запустити у виробництво мотоцикл з водневим двигуном, починаючи з початку 2030-х років.