Стартап Capsolar із Квебеку розробив універсальний сонячний дах до будь-яких низькошвидкісних електромобілів.
«Сонячний модуль CAPSolar SM - 550 здатний максимально вловлювати сонячну енергію в динамічному режимі за рахунок зменшення впливу затінення на його продуктивність, при цьому будучи максимально міцним і легким при встановленні на нашу конструкцію, яка підходить для будь-якого типу низькошвидкісного електромобіля», - сказав генеральний директор компанії Самі Бенхамза.
Модуль має розміри 2,100 мм x 1,320 мм x 25 мм і важить 30 кг. Він має ККД перетворення енергії 21,3%, напруга холостого ходу 108 В струм короткого замикання 6,4 А і коефіцієнт заповнення 76%. Його можна експлуатувати при максимальній температурі 45 C під час руху та 55 С при стоянці автомобіля.
Панель заснована на сонячних елементах із ККД 24%, наданих американським виробником SunPower. Вона також має корпус IP67 та знижуючий контролер MPPT.
«Сама сонячна панель повністю гнучка, але при встановленні на нашу конструкцію вона набуває бажаної форми і стає жорсткою. У своєму компонуванні стратегічно орієнтовані серії сонячних елементів допомагають краще управляти різними кутами падіння, а у поєднанні з кількома обхідними діодами ми отримуємо оптимальне керування затіненням», - сказав Бенхамза.
За словами виробника, панель пропонує на 70% більш високе добове виробництво енергії за тієї ж номінальної потужності, що і продукти конкурентів. Компанія протестувала модуль у Монреалі, Квебек, на автомобілі клієнта та стверджує, що в середньому дальність дії збільшилася на 17% на день, з піковим значенням 26% у сонячні дні.
«У співпраці з нашими європейськими стратегічними партнерами в Бельгії ми розробили повністю запатентовану модульну систему, яка дозволяє нам адаптувати наші панелі, як і LEGO, для кожного типу низькошвидкісного електромобіля без додаткової модифікації та індивідуального доопрацювання», - пояснив Бенхамза.
Capsolar в даний час збирає дані, щоб краще визначити параметри, які найбільше впливають на продуктивність автомобіля.
«Потім ми зможемо передавати ці дані в контролер заряду, що розробляється нами, і використовувати штучний інтелект для оптимізації робочих параметрів алгоритму відстеження MPP», - сказав Бенхамза.