Данська компанія Kalmar Automotive представила новий витвір - рестомод Kalmar 7-97 Classic С2. Новинка відрізняється від інших представників розширеним списком опцій і потужнішим мотором.
Засновник і беззмінний керівник компанії Kalmar Automotive Ян Кальмар є визнаним авторитетом у будівництві рестомодів на базі Porsche 911. Чергове дітище майстра створено на основі покоління 993. Дизайн новинки максимально наближений до оригіналу, але в іншому Kalmar 7-97 Classic є сучасним високотехнологічним продуктом, що використовує сучасні технології та матеріали.
Своє ім'я 7-97 Classic новинка отримала на честь перегонового автомобіля TWR Porsche WSC-95 під номером 7, на якому екіпаж Мікеле Альборето/Стефан Йоганссон/Том Крістенсен здобув перемогу в перегонах «24 години Ле-Мана» в 1997 році.
Ще однією алюзією до історії автоспорту є колір кузова рестомода. Абсолютно нові панелі виготовлені з вуглецевого волокна і пофарбовані в яскравий синій відтінок Sunoco Blue на честь гоночних болідів Porsche 917/30 Can-Am Spyder, побудованих для участі в чемпіонаті Can-Am 1973 року для команди Penske. У дебютному сезоні Марк Донах'ю виграв на ньому 6 із 8 гонок серії та приніс команді чемпіонський титул. Автомобіль Донах'ю 2020 року пройшов повний курс реставрації в майстерні відомого американського гонщика і бізнесмена Брюса Канепи, який є замовником машини - героя нашої сьогоднішньої розповіді.
Крім кольору, ексклюзивний Kalmar 7-97 Classic С2 отримав нову світлотехніку, чорні диски в стилі Fuchs із синіми акцентами, чорну решітку моторного відсіку, матово-чорні дзеркала і чорний декор.
Під капотом розташовується атмосферний 4-літровий опозитний шестициліндровий двигун Kalmar Triple 4, що видає 401 к.с. потужності та 431 Нм крутного моменту. Він має окремі дросельні заслінки, механічні штовхачі, подвійний масляний радіатор і двомасовий маховик. Крім того, він отримав впускні колектори Kalmar, спортивну вихлопну систему, запалювання з індивідуальними котушками на кожен циліндр і систему електронного управління акселератором. Спеціальна система управління двигуном Kalmar підтримує протокол OBD II, що спрощує діагностику та реєстрацію даних.
Впоратися з потужний і легким (1200 кг) спорткаром дозволяють розроблені компанією Kalmar карбоно-керамічні гальмівні механізми. Комфорт за кермом забезпечить система контролю тяги та адаптивна підвіска з функцією підйому передньої пари коліс для подолання перешкод, наприклад, «лежачих поліцейських». Також водій зможе обирати між кількома різними режимами роботи силового агрегату.
Завдяки карбоновому кузову вага машини становить лише 1200 кг, а плоске днище покращує загальну аеродинаміку автомобіля.
Дизайн інтер'єру відповідає найкращим стандартам якості. Спереду встановлені спортивні крісла Recaro Sportster CS з чорним шкіряним оздобленням і контрастною синьою строчкою. Ця ж комбінація кольорів і матеріалів використовується для оформлення дверних панелей, рульового колеса і приладової панелі. Стеля і стійки кузова прикрасили яскраво-синьою алькантарою.