Юридична фірма Keller Rohrback з Сіетлу збирає дані власників Wrangler 4xe та Grand Cherokee 4xe для можливої претензії на адресу автовиробника. Власники гібридних Jeep з'ясували, що в холодну погоду запас ходу без активації двигуна внутрішнього згоряння не відповідає заявленому, оскільки бензиновий двигун періодично запускається навіть у режимі EV.
Jeep стверджує, що плагін-гібриди 4xe здатні проїхати на електротязі від 34 до 40 кілометрів, проте юридично підковані власники з'ясували, що такі характеристики справедливі не завжди. Імовірно, це пов'язано зі спеціальним режимом оновлення пального та оливи (FORM), який підтримує потрібну температуру двигуна внутрішнього згоряння взимку.
Щоб уникнути надмірного охолодження двигуна під час руху на електротязі, електроніка короткочасно запускає «турбочетвірку», що неминуче призводить до незначних викидів шкідливих речовин. Keller Rohrback вважає, що якщо режим FORM передбачає активацію ДВЗ, зараховувати пробіг на електротязі не можна, а значить Jeep вводить покупців в оману своєю рекламою.
Цікаво, що на профільних форумах Jeep давно розв'язали проблему переохолодження гібридів і короткочасних запусків ДВЗ. Якщо закрити решітку радіатора, то тепловтрати двигуна стануть менше, і в активації режиму FORM не буде потреби. Тюнінг-підрозділ Mopar навіть пропонує спеціальні чохли на Wrangler 4xe, але обов’язковими до встановлення взимку ці аксесуари поки що не є.