Jeep показав сім позашляховиків для Easter Jeep Safari

Компанія Jeep підготувала чергову партію концептів для щорічного позашляхового фестивалю Easter Jeep Safari. Цього року на «покатушки» приїдуть сім прототипів, але титульним буде лише один - електричний Wrangler Magneto 2.0 Concept.

Jeep Wrangler Magneto 2.0 - це покращений і прокачаний варіант торішнього Magneto. Замість електромотора з віддачею 290 сил і 370 Нм моменту, який був налаштований таким чином, щоб за тяговими характеристиками відповідати бензиновому V6 3.6 встановлено новий кастомний двигун потужністю 634 сили і 1152 Нм.

Батарея ємністю 70 кіловат-годин працює під напругою 800 вольт, перетворювач взятий у гоночних машин, тому пікові значення струму силова установка може видавати відносно довго - цілих 10 секунд.

На розгін до 60 миль на годину позашляховик витрачає дві секунди. При цьому він оснащений шестиступінчастою «механікою», роздаткою Rock-Trac від Wrangler Rubicon, мостами Dynatrac ProRock 60/80 із блокуванням, кастомними приводними валами та підвіскою.

Також у електрокара на 305 мм розтягнута колісна база і на 76 збільшений дорожній просвіт. Серед інших особливостей – позашляхові шини зовнішнім діаметром 40 дюймів; капот, розширювачі колісних арок та середні стійки із вуглепластику.

На відміну від Wrangler Magneto 2.0, інші шість машин - це різновиди серійних «Джипів» з різним ступенем втручання в оригінальну конструкцію. Наприклад, Jeep'41 віддає шану Willys MB часів Другої світової. Прототип побудований на базі Wrangler 4xe, пофарбований у матовий оливковий відтінок D.R.A.B. 41 і оснащений ліфт-комплектом підвіски з каталогу Jeep Performance Parts (JPP), половинчастими дверима і сталевим бампером з лебідкою Warn.

Jeep Rubicon 20th Anniversary створений до 20-річчя екстремального Wrangler Rubicon і є Wrangler Rubicon 392 з двигуном V8 6.4. З «апргейдів» - випускна система з клапаном, що перемикається, зсувний м'який верх і 17-дюймові колеса Mopar в парі з грязьовими шинами.

Фішка Jeep Bob - укорочена вантажна платформа (у Штатах такий тюнінг називають «боббінгом»), а побудований позашляховик на базі дизельного Gladiator Rubicon. У підвісці - комбінація гвинтових стійок та амортизаторів із байпасами фірми King Shock. Мости Dynatrac Pro-Rock 60. До того ж позашляховик оснащений холодним впуском Mopar і капотом з вуглепластику.

Jeep D-Coder Concept by JPP – це Gladiator з більш ніж 35 аксесуарами JPP та Mopar. У хід пішли модульний бампер з лебідкою, амортизатори Fox, колеса з «бедлоками» та шинами BFGoodrich KM3 діаметром 37 дюймів. Також на позашляховику стоїть фірмовий шноркель та лобове скло Gorilla Glass.

Прототип Birdcage Concept також підготовлений JPP, тому і перелік доробок у нього схожий. Хоча передня дуга з лебідкою та захисною пластиною, а також підсвічування днища більше ні в кого не зустрічаються.

Нарешті останній шоу-кар зроблений на базі плагінгібрида Jeep Grand Cherokee Trailhawk PHEV. Змін тут небагато: кастомний багажник на даху з інтегрованими скобами, силові підніжки Mopar, 20-дюймові колеса із грязьовими шинами BF Goodrich зовнішнім діаметром 33 дюйми та протитуманки з чотирма світлодіодними модулями в кожній.

Источник: Easter Jeep Safari
10.04.2022
#jeep#концепт