Компанія Jeep підготувала чергову партію концептів для щорічного позашляхового фестивалю Easter Jeep Safari. Цього року на «покатушки» приїдуть сім прототипів, але титульним буде лише один - електричний Wrangler Magneto 2.0 Concept.
Jeep Wrangler Magneto 2.0 - це покращений і прокачаний варіант торішнього Magneto. Замість електромотора з віддачею 290 сил і 370 Нм моменту, який був налаштований таким чином, щоб за тяговими характеристиками відповідати бензиновому V6 3.6 встановлено новий кастомний двигун потужністю 634 сили і 1152 Нм.
Батарея ємністю 70 кіловат-годин працює під напругою 800 вольт, перетворювач взятий у гоночних машин, тому пікові значення струму силова установка може видавати відносно довго - цілих 10 секунд.
На розгін до 60 миль на годину позашляховик витрачає дві секунди. При цьому він оснащений шестиступінчастою «механікою», роздаткою Rock-Trac від Wrangler Rubicon, мостами Dynatrac ProRock 60/80 із блокуванням, кастомними приводними валами та підвіскою.
Також у електрокара на 305 мм розтягнута колісна база і на 76 збільшений дорожній просвіт. Серед інших особливостей – позашляхові шини зовнішнім діаметром 40 дюймів; капот, розширювачі колісних арок та середні стійки із вуглепластику.
На відміну від Wrangler Magneto 2.0, інші шість машин - це різновиди серійних «Джипів» з різним ступенем втручання в оригінальну конструкцію. Наприклад, Jeep'41 віддає шану Willys MB часів Другої світової. Прототип побудований на базі Wrangler 4xe, пофарбований у матовий оливковий відтінок D.R.A.B. 41 і оснащений ліфт-комплектом підвіски з каталогу Jeep Performance Parts (JPP), половинчастими дверима і сталевим бампером з лебідкою Warn.
Jeep Rubicon 20th Anniversary створений до 20-річчя екстремального Wrangler Rubicon і є Wrangler Rubicon 392 з двигуном V8 6.4. З «апргейдів» - випускна система з клапаном, що перемикається, зсувний м'який верх і 17-дюймові колеса Mopar в парі з грязьовими шинами.
Фішка Jeep Bob - укорочена вантажна платформа (у Штатах такий тюнінг називають «боббінгом»), а побудований позашляховик на базі дизельного Gladiator Rubicon. У підвісці - комбінація гвинтових стійок та амортизаторів із байпасами фірми King Shock. Мости Dynatrac Pro-Rock 60. До того ж позашляховик оснащений холодним впуском Mopar і капотом з вуглепластику.
Jeep D-Coder Concept by JPP – це Gladiator з більш ніж 35 аксесуарами JPP та Mopar. У хід пішли модульний бампер з лебідкою, амортизатори Fox, колеса з «бедлоками» та шинами BFGoodrich KM3 діаметром 37 дюймів. Також на позашляховику стоїть фірмовий шноркель та лобове скло Gorilla Glass.
Прототип Birdcage Concept також підготовлений JPP, тому і перелік доробок у нього схожий. Хоча передня дуга з лебідкою та захисною пластиною, а також підсвічування днища більше ні в кого не зустрічаються.
Нарешті останній шоу-кар зроблений на базі плагінгібрида Jeep Grand Cherokee Trailhawk PHEV. Змін тут небагато: кастомний багажник на даху з інтегрованими скобами, силові підніжки Mopar, 20-дюймові колеса із грязьовими шинами BF Goodrich зовнішнім діаметром 33 дюйми та протитуманки з чотирма світлодіодними модулями в кожній.