На автомагістралі 75 в Оберн-Хіллз, штат Мічиган, водії помічають величезне зображення нового Jeep Wagoneer S First Edition, яке нанесене на фасад штаб-квартири Stellantis. Це масштабне зображення, площею 1420 квадратних метрів, покриває 10 поверхів західної сторони будівлі і щодня привертає увагу близько 140 000 автомобілістів.
Stellantis просуває свій перший глобальний електромобіль, який незабаром з'явиться у США. Дана інсталяція рекламує першу партію як Launch Edition, яка оснащена решіткою радіатора, що підсвічується, панорамним люком з подвійним склом, 20-дюймовими колесами та 45-дюймовим екраном інформаційно-розважальної системи. Цей електромобіль вже можна зарезервувати на офіційному сайті бренду за 100 доларів.
Jeep Wagoneer S Launch Edition, оцінений від 71 995 доларів, конкурує з Tesla Model Y Performance. Модель оснащена двомоторною силовою установкою, здатною розвивати 600 кінських сил і 837 Нм крутного моменту, що дозволяє розігнатися до 97 км/год за 3,4 секунди. Акумулятор ємністю 100,5 кВт.год забезпечує запас ходу до 483 кілометрів, а заряджання до 80% на станціях постійного струму займає лише 23 хвилини.
Jeep Wagoneer S викликає великий інтерес, оскільки ця модель стала найпопулярнішою серед електромобілів у пошукових запитах Google за останні шість місяців. 165 000 людей шукали інформацію про перший глобальний електромобіль Jeep, тоді як Tesla Roadster посів друге місце із 135 000 запитів, а Lucid Gravity завершив трійку лідерів із 40 500 запитами.