Jaguar знову вивів на вулиці Лондона свій яскравий та водночас суперечливий електричний концепт Type 00 - тепер у новому матовому відтінку London Red, який створили на честь цегляної вікторіанської архітектури Кенсінгтона. Саме там, у серці історичної забудови, концепт і сфотографували поруч із класичним Jaguar SS 1935 року, підкреслюючи 90-річчя бренду, яке Jaguar офіційно відзначає цього року.
Новий колір став уже четвертою варіацією для Type 00: раніше його демонстрували у Miami Pink, London Blue та French Ultramarine, включно з несподіваною появою під час Паризького тижня моди. За свідченнями представників Jaguar, усі ці кольорові експерименти слугують способом показати, наскільки гнучко майбутній електрокар може адаптуватися до різних дизайнерських концепцій та настроїв бренду. При цьому сама форма Type 00 лишається незмінною - ті ж 23-дюймові колеса, той самий мінімалістичний салон у біло-сірих тонах, який отримав схвальні оцінки за стримані пропорції та чистоту ліній.
Разом із тим поява концепта на вулицях британської столиці збіглася з гучною новиною: раптовим звільненням багаторічного шеф-дизайнера Jaguar Land Rover Джеррі МакГоверна. Людина, яка стояла за рестайлінговою стратегією всієї групи, відповідала за сучасний вигляд Jaguar і була ключовою фігурою у створенні нового Land Rover Defender, залишає компанію після понад 20 років роботи. За даними Autocar India, звільнення відбулося миттєво, а МакГоверна навіть «вивели з офісу» того ж дня - крок, який експерти вже назвали ознакою посилення контролю з боку Tata над JLR. Професор бізнес-економіки Бірмінгемського університету Девід Бейлі зазначив у коментарі The Guardian, що це чіткий символ завершення цілої дизайнерської епохи бренду.
У той час як у JLR відбуваються кадрові зміни, Jaguar продовжує роботу над серійним електромобілем, створеним на базі Type 00. За інформацією британських ЗМІ, модель зберігатиме ключові пропорції концепта, але отримає чотиридверний кузов, практичніший салон і більшу колісну базу. Виробнича версія розробляється вже на новій платформі Jaguar Electrical Architecture, що має визначати новий технічний стандарт бренду. Очікується, що запас ходу становитиме до 430 миль (близько 692 км), а швидка зарядка забезпечуватиме додаткові 200 миль приблизно за 15 хвилин - показники, які дозволяють Jaguar напряму конкурувати з Bentley та Rolls-Royce на ринку ультракомфортних електроседанів.
Окремі кадри, опубліковані директором Jaguar UK Сантіно П'єтрозанті, демонструють, як концепт стоїть поруч із Bugatti Chiron, Rolls-Royce Cullinan Black Badge, Ferrari F8 Tributo та Lamborghini Aventador SVJ - і при цьому привертає до себе не менше уваги, ніж ці наддорогі спорткари та позашляховики. Цікаво, що реакція публіки на дизайн Jaguar досі не однозначна: дехто захоплюється сміливими пропорціями, інші вважають, що форма надто експериментальна. Це той випадок, коли автомобіль або подобається відразу, або викликає повне нерозуміння - середнього варіанту майже немає.