Hyundai знайшла спосіб зменшити розмір електродвигунів

Hyundai розробила нову технологію, яка дозволить значно зменшити розміри електродвигунів та забезпечити більше місця для пасажирів та багажу. Створена інженерами бренду інноваційна система приводу коліс Uni Wheel працює за принципом вбудованого в маточину двигуна. Але у версії Hyundai в маточину вбудований тільки редуктор. Сам мотор, як і раніше, розташований поза колесом. Це дозволяє використовувати один невеликий двигун на колесо замість великого приводу для осі. Незалежний привід кожного колеса забезпечує більшу продуктивність та безпеку автомобіля.

Зі слів розробників, завдяки набору шестерень, розташованих усередині колеса, навіть невеликий електродвигун, розвиває крутний момент, достатній для переміщення електромобіля. А оскільки з'єднання між колесом та двигуном може вільно ковзати вгору та вниз, для колеса не потрібен ШРУС (шарнір рівних кутових швидкостей). Що, у свою чергу, виключає втрати ефективності під час роботи шарніру та покращує подачу потужності й запас ходу.

Також автомобілі, оснащені Uni Wheel та, наприклад, пневматичною підвіскою, зможуть зменшувати або збільшувати дорожній просвіт без шкоди продуктивності. Як стверджується, Uni Wheel дозволяє встановлювати колеса діаметром до 102 мм. Також систему можна масштабувати для встановлення коліс діаметром до 625 мм для більших транспортних засобів.

Hyundai подала патенти на реєстрацію Uni Wheel на ключових ринках, таких як Південна Корея, Європа та США. Коли технологія буде готова до серійного виробництва, не поточнюється.

Источник: Авто Центр
Фото: Hyundai
29.11.2023
#hyundai#технології