FirstElement Fuel уклала партнерську угоду з Hyundai Motor для заправки та випробувань важких вантажівок Hyundai XCIENT Fuel Cell Heavy Duty у Каліфорнії.
У рамках партнерства FirstElement Fuel прагне використовувати свою мережу водневих заправних станцій True Zero для заправки трьох прототипів паливних елементів XCIENT при повному тиску 700 бар.
Компанія також впроваджує свій «перший у своєму роді» мобільний заправник високої продуктивності 125 кг на годину, який був розроблений у співпраці з Taylor-Wharton та Nikkiso.
Джоел Еванік, голова та головний виконавчий директор FirstElement Fuel, сказав: «Ця програма допомогла FirstElement зрозуміти, що нам потрібно зробити, щоб створити інфраструктуру для заправки воднем великих обсягів для важких вантажівок на паливних елементах, і тепер ми готові. Наше партнерство з Hyundai також вселило в нас повну впевненість у тому, що технологія паливних елементів зрештою задовольнить усі потреби сектора транспорту та логістики з нульовим рівнем викидів».
FirstElement пропонує рідкий водень замість газоподібного, оскільки він набагато ефективніший, що дозволяє використовувати велику кількість водню, необхідного для заправки електричних вантажівок класу 8 на паливних елементах.
Пізніше цього року FirstElement Fuel та Hyundai Motor запустять найбільше у світі комерційне розгортання вантажівок на водневих паливних елементах класу 8 у Окленді, штат Каліфорнія. Проєкт отримав назву NorCAL ZERO та був заснований спільно Каліфорнійською радою з повітряних ресурсів (CARB) та керується Центром транспорту та навколишнього середовища (CTE).
У грудні 2022 року Hyundai оголосила у грудні, що її вантажівки з водневим двигуном вперше надійдуть до Ізраїлю.
У 2020 році FirstElement Fuel набрала найбільшу кількість балів у конкурсі на отримання гранту Каліфорнійської енергетичної комісії (CEC), отримавши 45% фінансування, що є найбільшою сумою, яку міг виграти один заявник.
Це означає, що протягом п'яти років (з 2020 по 2025 рік) FirstElement побудує від 41 до 49 нових станцій у Каліфорнії.