Оновлене останнє покоління Hyundai Palisade стало ще більш преміальним, комфортним та технологічно вишуканим, але при цьому продемонструвало помітну втрату динаміки у порівнянні зі своїм попередником. Попри те, що новий Palisade позиціонується як більш дорогий, солідний та орієнтований на максимальний комфорт сімейний SUV, його розгінні характеристики показують, що в гонитві за підвищеним рівнем оснащення та преміальності він став важчим, а це вплинуло на швидкість і загальну жвавість на дорозі.
Під час офіційних випробувань нова модель у версії Palisade 2026 року, яка оснащена 3,5-літровим атмосферним бензиновим двигуном V6 потужністю 287 к.с. та 352 Нм крутного моменту, показала результат розгону до 96 км/год за 8,1 секунди. Для порівняння, попереднє покоління виконувало це прискорення значно швидше, досягаючи 60 миль/год приблизно за 6,4 секунди. Важливо підкреслити, що новий Palisade став важчим на 167 кг (що еквівалентно 369 фунтам), і саме ця додаткова вага стала ключовим фактором, який вплинув на повільнішу динаміку. Крім того, тепер автомобіль не дозволяє використовувати техніку brake-torque для більш ефективного старту, що також позначилось на прискоренні з місця.
Погіршення динаміки простежується не лише під час стартового ривка, але й у проміжних швидкісних режимах. У нової генерації Palisade проміжний розгін від 0 до 70 миль/год триває 10,4 секунди, тоді як у попередника цей показник був суттєво кращим. Аналогічно, тест з розгоном у діапазоні від 5 до 60 миль/год показав результат 8,4 секунди, і це помітно повільніше, ніж у минулого покоління. Також значно гіршими стали результати прискорення у верхніх передачах: Palisade у виконанні 2026 модельного року потребує 4 секунди, щоб прискоритися з 30 до 50 миль/год, та 5,8 секунди у діапазоні 50-70 миль/год, тоді як перший Palisade витрачав відповідно лише 3,2 та 4,3 секунди. Чверть милі нова модель проходить за 16,1 секунди, що також на 1,3 секунди повільніше у порівнянні з минулим поколінням.
Незважаючи на втрату швидкісних характеристик, Hyundai підкреслює, що більшість покупців Palisade на практиці не надають першорядного значення розгону, адже автомобіль насамперед позиціонується як комфортний, місткий, безпечний та технологічно збалансований сімейний кросовер. Виробник робить акцент саме на спокійній, передбачуваній поведінці на дорозі та максимальному комфорті для всіх пасажирів, включно з третього ряду сидінь. Проте для тих, хто не готовий поступатися динамікою, компанія передбачила альтернативний силовий агрегат, який має стати більш привабливим для поціновувачів швидшої реакції на педаль акселератора.
Йдеться про гібридну силову установку, яка пропонується як більш динамічна альтернатива стандартному V6. Ця гібридна система поєднує 2,5-літровий турбований бензиновий двигун із двома електромоторами та видає сумарні 329 к.с. та 459 Нм крутного моменту, що суттєво перевищує характеристики атмосферної версії. Завдяки цьому гібридний Palisade здатен прискорюватися до 60 миль/год приблизно за 6,6 секунди, що наближає його до показників першої генерації та робить більш конкурентним серед сучасних великих SUV.