Hyundai показала в дії робота-зарядника для електромобілів

Вже деякий час Hyundai Motor Group перетворюється з виробника автомобілів на робототехнічну компанію, показуючи світові проблиски роботизованого майбутнього, яке є одночасно захопливим і трохи лякаючим. Проте, останній представлений робот компанії виглядає доволі мирним (і непотрібним). Він призначений для під'єднання зарядного пристрою до електромобіля (ніби у людей це забирає дуже багато часу).

Автоматичний зарядний робот (ACR) призначений для підключення та зарядки електромобілів. Після показу CGI-анімації дизайну у 2022 році Hyundai тепер зняв робочий прототип у дії.

Для демонстрації Hyundai поєднав ACR з однією рукояткою та швидкозарядний IONIQ 6. Водій користується перевагами автономного паркування IONIQ 6, щоб заднім ходом під'їхати до зарядного відсіку ззовні. Потім ACR зв'язується з автомобілем, щоб відкрити зарядний порт, покладаючись на камеру, щоб визначити точне розташування порту та кут, під яким він розташований.

Роботизована рука підключає зарядний пристрій до порту й починає заряджати, попереджаючи пішохода про те, що він збирається натрапити прямо на кабель. Після того, як зарядка завершена, ACR витягує зарядний пристрій і закриває зарядний порт на автомобілі.

Здається доволі химерним те, що навіть для таких простих дій потрібно винаходити робота. При тому, що для нас це просто, а роботу потрібно виконати безліч обчислень й врахувати безліч змінних. Й те, що у нас зайняло б 5 секунд, роботу доведеться робити в рази довше. Ймовірно, реально зручним використання такого пристрою може бути лише для людей з обмеженими можливостями.

Щоб переконатися, що ACR здатний працювати в реальних умовах на відкритому повітрі, лабораторія побудувала спеціальну вуличну зарядну станцію у своєму науково-дослідному центрі, а потім протестувала та вдосконалила її для роботи в різних умовах. За словами Hyundai, ACR є водонепроникним і пилозахищеним за стандартом IP65 і здатний працювати в «екстремальних умовах». Стовп безпеки з вбудованим лазерним датчиком визначає нерухомі та рухомі перешкоди, щоб запобігти нещасним випадкам, як це показано в попереджені пішохода на відео.

ACR ще не готовий до масового розгортання, але Hyundai покаже систему на виставці Seoul Mobility Show 2023, яка розпочнеться 30 березня. Вартість такого пристрою невідома, але не важко здогадатися, що вставити зарядку в отвір самому буде набагато дешевше.

Источник: META
25.03.2023
#hyundai#електромобілі#технології