Представники південнокорейського концерну розповіли про те, що найближчим часом для автомобільного ринку Європи буде розроблено безліч абсолютно нових моделей.
«Ми були настільки успішними [у нашій європейській діяльності], що нам дали більше можливостей для самостійної розробки», - нещодавно сказав Тайрон Джонсон, керівник відділу досліджень та розробок трьох південнокорейських марок.
На думку аналітиків, Hyundai, KIA та Genesis розроблятимуть більше автомобілів у Європі, що відповідають конкретним вимогам місцевих клієнтів. Крім того, групи досліджень і розробок у Європі могли б відповідати за більш глобальні моделі, включаючи продукти підрозділу Hyundai N.
Як відомо, в рамках нової стратегії Hyundai-KIA автовиробник планує подвоїти розмір випробувального полігону на Нюрбургрингу.