Новинка лінійки Hyundai IONIQ, електричний седан IONIQ 6, викликала ажіотаж на південнокорейському ринку. Усього за добу з моменту відкриття передзамовлень «стримлайнер» встигли забронювати 37 446 осіб - це безпрецедентний результат для марки, що залишив далеко позаду рекордний показник кросовера IONIQ 5. Ціна моделі на батьківщині варіюється від 52 мільйонів вон ($38 800) за базовий варіант Exclusive до 61,35 мільйона ($45 800).
IONIQ 6, показаний наживо на липневому Міжнародному автосалоні в Пусані, став поки що єдиним не кросовером в електричній лінійці Hyundai. Седан побудували на архітектурі E-GMP (Electric Global Modular Platform), на якій базуються IONIQ 5 і KIA EV6, а його коефіцієнт опору повітря (0,21) порівняний з показником Tesla Model 3 і є найнижчим за всю історію марки.
Серед цікавих рішень - висувні дверні ручки, камери замість звичайних дзеркал заднього виду, відсутність кнопок у дверних картах і використання перероблених матеріалів в обробці.
Базове виконання IONIQ 6 пропонують із тяговою батареєю ємністю 53 кіловат-години, а топовий варіант - з акумулятором на 77,4 кіловат-години, що забезпечує до 515 кілометрів ходу на одній зарядці. Силова установка седана з повнопривідною трансмісією розвиває 325 кінських сил і 605 Нм моменту, розганяючи автомобіль з місця до 100 кілометрів на годину за 5,1 секунди.
У лютому минулого року рекорд за кількістю попередніх замовлень встановив електричний кросовер Hyundai IONIQ 5, який зібрав 23 760 заявок за 24 години після старту продажів у Південній Кореї. Для порівняння, маленький паливний кросовер Casper, запущений у вересні 2021 року, за добу замовили 19 940 осіб.