Hyundai та KIA розробили шину із вбудованими «ланцюгами протиковзання». Технологія досить цікава, але вимагатиме серйозної зміни конструкції всього колісного вузла. Головний елемент тут - зачепи зі сплаву із пам'яттю форми, як на марсоходах НАСА. При подачі струму зачепи можуть відновлюватися до вихідного стану, тому їх можна забирати або висувати простим натисканням кнопки.
На технологію вже заявлено патент, проте на серійних автомобілях щось подібне ми побачимо нескоро.
Розробка корейців принципово змінює дизайн всього колісного вузла, тому попереду довга і досить специфічна робота зі створення та налагодження нових техпроцесів. Проте рішення цікаве, і головне - воно справді може зробити поїздки взимку безпечнішими.
Суть технології у наступному: на шині роблять радіальні канавки, у яких встановлюють спеціальні скоби. Ці зачепи йдуть всередину колісного диска, причому їх частково виготовляють з особливого сплаву з пам'яттю форми. У неактивному стані скоба затиснута і її ніжка має форму літери L, але варто подати струм, як ніжка випрямляється до J і виштовхує зачіп назовні.