Компанія Hyundai працює над редизайном свого логотипу, повідомляє The Korean Car Blog. За даними видання, першим його «приміряє» Santa Fe п'ятого покоління із внутрішнім індексом MX5, прем'єру якого південнокорейська марка вирішила наблизити на 8-10 місяців. Всешляховик нової генерації повинен поправити становище колишнього бестселера, який продовжує здавати позиції як на домашньому, так і на зарубіжних ринках.
Інформації про новий логотип поки що небагато. The Korean Car Blog вважають, що серйозного редизайну не буде: Santa Fe отримає емблему з підсвічуванням, яка збереже овальну форму і написану курсивом літеру «H». Решітка радіатора при цьому обзаведеться смужками, що світяться з боків.
Що стосується Santa Fe, то керівництво компанії не влаштовують показники продажів поточної версії, яка програє конкурентам і створює непотрібне суперництво зі схожим за розміром «четвертим» Tucson. Очікується, що в новому поколінні він перетвориться із середньорозмірного на повнорозмірний кросовер, отримає гібридні силові установки та привабливіший дизайн.