Багато світових автовиробників вже давно вивчають можливості індустрії криптовалют та намагаються впровадити інновації у свої бізнес-процеси. Не стала винятком і компанія Hyundai, яка оголосила про запуск власної лінійки токенів, за допомогою яких власників південнокорейських машин занурять у метавсесвіт. Пілотним проектом марки стануть 30 лімітованих NFT, випуск яких фахівці анонсували за допомогою короткометражного фільму «Всесвіт метамобільності».
Головним героєм ролика стала горила Meta Kongz, яка вирушила на Місяць у класичному хетчбеку Pony.
Крім ексклюзивного NFT у партнерстві з Meta Kongz, Hyundai запустить кілька проектів протягом року, які розширять метавсесвіт бренду. За словами представників компанії, включення марки у світ NFT розширить взаємодію з новими клієнтами, а також зміцнить прихильність до інновацій як у реальному, так і у віртуальному світах.