Компанія Honda розробила для своїх мотоциклів новий трициліндровий двигун з електричним турбонаддувом. В автомобільному світі подібні рішення вже відомі, але через високе споживання енергії на мотоциклах вони поки що не зустрічалися.
Для живлення електродвигуна, що обертає турбіну, японські інженери додали в конструкцію другий акумулятор, який відповідає лише за наддув, та значно збільшили потужність штатного генератора.
Компонування нового двигуна теж заслуговує на окрему розмову. Він V-подібний з кутом розвалу циліндрів 75 градусів. Два з них спереду та ще один ззаду. Нагнітач розташований одразу за рульовою колонкою, над передніми циліндрами. Відразу за ним знаходиться еірбокс. Завдяки такій схемі силовий агрегат вийшов дуже компактним, а сам мотоцикл - вузьким.
Фахівці компанії Honda повідомляють, що зараз двигун вже працює на стенді, а наступного року громадськості продемонструють робочий прототип мотоцикла. Очевидно, це буде родстер, який піде в серію 2026 року.
Також у повідомленні Honda йдеться, що електропривод наддуву покликаний значно підвищити крутний момент двигуна, але ні про підсумкову потужність, ні навіть про його робочий об'єм поки нічого не сказано.