Honda представила електростанцію на вживаних автомобільних паливних елементах

Honda представила нову стаціонарну електростанцію на водневих паливних елементах у своєму корпоративному кампусі в Торрансі, Каліфорнія. Демонстратор забезпечуватиме резервне живлення центру обробки даних кампусу та працюватиме від зеленого водню.

«Демонстраційна стаціонарна установка на паливних елементах має потужність приблизно 500 кВт і повторно використовує системи паливних елементів раніше орендованих автомобілів Honda Clarity Fuel Cell, з конструкцією, яка дозволяє збільшувати вихідну потужність на кожні 250 кВт у комплекті з чотирма паливними елементами», - заявили в Honda. - Він відрізняється гнучкістю зміни компонування блоків паливних елементів відповідно до умов установки та для розміщення кубічних, L-подібних, Z-подібних та інших конфігурацій упаковки».

Японська група заявила, що блок паливних елементів Clarity Fuel Cell у чотири рази більш ударостійкий, ніж інші паливні елементи, оскільки він підтримує елементи за допомогою планки кріплення. Він призначений для запобігання витоку водню при зіткненнях. Паливний елемент Clarity включає трансмісію на паливних елементах, систему подачі водню/повітря, повітряний компресор, блок перетворювача напруги на паливних елементах (FCVCU) і приводний двигун.

«Завдяки паливним елементам Clarity покращена продуктивність дозволяє зменшити кількість елементів на 30%, а покращена структура елемента дозволяє зменшити розмір кожного елемента на 20%, - заявили в компанії. - Ці вдосконалення призвели до зменшення на 33% стека паливних елементів».

На початку лютого Honda оголосила про плани наступного року запустити повністю новий електромобіль на паливних елементах (FCEV) на базі 5-місного позашляховика CR-V. Компанія заявила, що також буде продавати свої системи паливних елементів на відкритому ринку для просування своїх систем на водневих паливних елементах у співпраці з General Motors. Це дозволить досягти ефекту масштабу.

Honda заявила, що витрати на паливні елементи повинні стати порівнянними з дизельними двигунами до 2030 року, приблизно від однієї третини до половини поточних витрат.

«Ми визначили чотири основні області, на яких ми зосередимося на ранній стадії нашого водневого бізнесу: моделі Honda FCEV, комерційні транспортні засоби, стаціонарні електростанції та будівельна техніка», - сказав Арата Ічіносе, керівник відділу розвитку бізнесу Honda.

Компанія також співпрацюватиме з виробниками оригінального обладнання для комерційних транспортних засобів і будівельної техніки в Японії та Китаю.

Источник: Україна Електро
07.03.2023
#honda#технології