Honda побудує в Індонезії мережу для швидкої заміни акумуляторів на електробайках

Тема змінних акумуляторних блоків для електромобілів та електричних мотоциклів активно просувається деякими китайськими виробниками. Зокрема, послугу оренди акумуляторів пропонує Nio. Це дозволило знизити вартість електромобіля загалом на 15-25%.

Власні розробки в цьому напрямку є й у Honda. Японська компанія розробила змінний мотоциклетний акумулятор Mobile Power Pack e: (MPPe:), який намагається вивести на ринок Індонезії. Встановлюються блоки в спеціальну шафу - Honda Power Pack Exchanger e: (HPPEe:).

Ідею шафи японська компанія, схоже, запозичила у тайванського виробника електроскутерів Gogoro. Але на відміну від оригіналу, шафа Honda не розпізнає користувача та скутер, автоматично зчитуючи інформацію з акумулятора. Він активується членською картою.

Система змінних акумуляторів Honda існує кілька років, але так і не знайшла широкого застосування. Поки компанія запустила кілька тестових проєктів у Японії, але після створення консорціуму змінних акумуляторів з Yamaha, Suzuki та Kawasaki, схоже, намагається позиціонувати свою батарею як конкуруючий стандарт. До речі, Yamaha розробляє свої скутери під акумулятори Gogoro.

У листопаді 2022 року Honda дебютувала на європейському ринку електромотоциклів з EM1, першим електробайком, розробленим спеціально для Європи. Наразі компанія націлилася на Індонезію. Більшість домогосподарств цієї країни з населенням 275 мільйонів використовують мотоцикли. Тоді як електромобілі, як і раніше, становлять лише невеликий відсоток місцевого ринку, а Honda, як ми знаємо, не поспішає розвивати цей напрямок.

Логічно припустити, що в Індонезії свій електробайк EM1 японці запропонують як із батареєю, так і без неї, тобто за підпискою. У США електробайк Honda EM1 коштує близько 2930 доларів із батареєю і приблизно 2600 доларів без неї. Вартість оренди блоку не поточнюється.

Источник: Autogeek
Фото: Electrek
01.09.2023
#honda#мото