Honda вивела на ринок оновлений Pilot 2026 модельного року, і хоча візуальні зміни виявилися доволі стриманими, головним сюрпризом для покупців стало суттєве зростання цін у всій лінійці. Подорожчання торкнулося абсолютно всіх комплектацій і супроводжується також переглядом вартості доставки. Базова версія Pilot Sport з переднім приводом тепер коштує від 43 690 доларів з урахуванням доставки, тоді як торік стартова ціна становила 41 650 доларів. Таким чином, лише за рік початковий поріг входу в модель виріс більш ніж на дві тисячі доларів.
Окремо Honda підвищила і збір за доставку автомобіля до дилера. Якщо раніше він складав 1 450 доларів, то для 2026 модельного року ця сума зросла до 1 495 доларів. У результаті навіть ті комплектації, де номінальне зростання рекомендованої ціни виглядає помірним, у підсумку стали відчутно дорожчими для кінцевого покупця.
Структура лінійки Pilot у 2026 році загалом збереглася. У продажу залишилися комплектації Sport, EX-L, Touring, TrailSport, Elite та Black Edition. Водночас відбулася важлива зміна в позиціонуванні версій із приводом. Комплектація Touring відтепер доступна виключно з повним приводом, і варіант із переднім приводом остаточно зник із прайс-листів. Найдоступніший повноприводний Pilot Sport AWD тепер оцінюється у 45 790 доларів, EX-L AWD коштує 48 090 доларів, позашляхово орієнтований TrailSport AWD піднявся до 51 890 доларів, Elite AWD - до 54 990 доларів, а флагманська Black Edition тепер стартує з позначки 56 490 доларів.
На тлі зростання цін Honda намагається обґрунтувати подорожчання розширенням стандартного оснащення та доопрацюванням окремих технічних вузлів. Усі версії Pilot 2026 року без винятку отримали збільшений 12,3-дюймовий дисплей мультимедійної системи та 10,2-дюймову цифрову панель приладів. Також стандартом стали бездротові Apple CarPlay і Android Auto, вбудований 5G Wi-Fi, електропривод дверей багажника, рейлінги на даху та система автоматичного гальмування після зіткнення, яка раніше була доступна не в усіх комплектаціях. Окрім цього, Honda заявляє про покращену шумоізоляцію салону, що має позитивно вплинути на комфорт у далеких поїздках.
Окрему увагу виробник приділив електропідсилювачу керма. Інженери Honda доопрацювали його налаштування, обіцяючи кращий зворотний зв'язок і точніші реакції на дії водія. Компанія підкреслює, що ці зміни спрямовані на підвищення відчуття контролю за автомобілем, особливо на заміських трасах та під час маневрування на високих швидкостях, хоча реальний ефект від цього оновлення стане зрозумілим лише після незалежних тест-драйвів.
Технічна частина моделі при цьому залишилася без змін. Honda Pilot 2026, як і раніше, оснащується атмосферним 3,5-літровим бензиновим V6, який розвиває 285 кінських сил і 355 Нм крутного моменту. Двигун працює у парі з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач, і жодних альтернативних силових установок для американського ринку не передбачено. Таким чином, оновлення Pilot цього разу зосереджене не на механіці, а на цифрових технологіях, оснащенні та відчуттях від керування.