Гібридний Nissan N6 отримав цінник в Китаї

Компанія Dongfeng Nissan оголосила про старт попередніх продажів абсолютно нового седана з плагін-гібридною установкою - Nissan N6. Це перша модель, побудована на новій архітектурі Tianyan, яка стане основою для майбутніх електрифікованих автомобілів бренду на китайському ринку. Виробник позиціонує Nissan N6 як доступний вхід до сегмента преміальних гібридів, пропонуючи високий рівень технологій і комфорту за доволі привабливою ціною.

Офіційна ціна за попереднім замовленням коливається від 109 900 до 121 900 юанів, що еквівалентно приблизно 15 200 - 16 900 доларам США. Водночас спеціальна пропозиція передбачає знижені ціни від 106 900 до 121 900 юанів. Повноцінний дебют моделі та початок поставок заплановано на 8 грудня 2025 року.

Nissan N6 став першою плагін-гібридною моделлю Dongfeng Nissan і символом нового курсу компанії, яка планує до 2027 року представити на ринку Китаю шість абсолютно нових електрифікованих автомобілів - від гібридів до чистих електромобілів. Вже наступного року очікується поява електричного SUV і кросовера з системою розширеного запасу ходу.

У дизайні нового Nissan N6 простежується очевидний зв'язок із старшою моделлю N7. Передня частина виконана у фірмовому стилі V-Motion із характерними V-подібними елементами на бампері, що формують динамічний силует. Закрита решітка радіатора, суцільна світлова лінія денних ходових вогнів і L-подібна графіка нижніх фар створюють сучасний, впізнаваний образ. Модель отримала приховані дверні ручки, чорний дах, підсвічений логотип спереду та ззаду, а також горизонтальні задні ліхтарі, з'єднані в єдину лінію. Легкий спойлер на кришці багажника надає автомобілю спортивного вигляду, орієнтованого на молодшу аудиторію.

За розмірами Nissan N6 трохи компактніший за N7: довжина становить 4831 мм, ширина 1885 мм, висота 1494 мм, колісна база - 2815 мм. Тобто за габаритами він близький до нової Toyota Camry XV80. Компанія пропонує кілька яскравих варіантів кольорів кузова - від класичних «перлово-білого» та «чорного обсидіану» до більш екстравагантних «сонячного золота», «аметистового фіолетового» і «сріблястого потоку».

Інтер'єр Nissan N6 виконано в сучасному мінімалістичному стилі. Передня панель має охоплюючу форму, створюючи відчуття простору. Використано високоякісні матеріали з м'яким оздобленням загальною площею понад 2,8 м?. Атмосферне підсвічування пропонує 256 кольорів, а двоколірна гама оздоблення підкреслює преміальний характер салону.

Цифрова панель приладів поєднується з великим 15,6-дюймовим «плаваючим» центральним дисплеєм із роздільною здатністю 2.5K. Мультимедійна система працює на базі операційної системи NISSAN OS з процесором Qualcomm Snapdragon 8775, що забезпечує швидку реакцію та підтримку сучасних функцій підключення, включно з HUAWEI HiCar, ICCOA Carlink та Apple CarPlay. Голосовий помічник використовує інтеграцію з великими мовними моделями iFlytek Spark і DeepSeek-R1, що дозволяє розпізнавати складні команди природною мовою.

Модель також оснащена 50-ватною бездротовою швидкою зарядкою для смартфонів із повітряним охолодженням та системою інтелектуального ароматизатора. Для зручності водія передбачені магнітний тримач для телефону, розумні кріплення та функціональні рішення для зберігання дрібних речей - навіть місце для парасолі чи гачок для сумки передбачено.

Сидіння Nissan N6 заслуговують на окрему увагу. Вони мають маркетингову назву «AI Zero-Pressure Cloud Sofa» - «безтискова хмарна подушка». Кожне з них оснащене 49 сенсорами, які автоматично підлаштовують положення для максимального комфорту. Передні сидіння пропонують 14 напрямів електрорегулювання, вентиляцію, підігрів, 12-точковий масаж, активну підтримку боковин і подовжувану пневмоподушку. Об'єм багажника становить 570 літрів.

Під капотом - плагін-гібридна установка на базі 1,5-літрового бензинового двигуна NR15 потужністю 75 кВт (102 к.с.), який працює разом із потужним електромотором (сумарна пікова потужність системи - 155 кВт, крутний момент 320 Н-м). Така комбінація забезпечує прискорення від 0 до 100 км/год за 6,8 секунди. Літій-залізо-фосфатна батарея ємністю 21,1 кВт-год забезпечує до 180 км ходу лише на електротязі за циклом CLTC. Швидка зарядка з 30% до 80% займає лише 17 хвилин, при цьому потужність постійного струму сягає 42 кВт. Офіційно заявлена витрата пального в режимі розрядженої батареї становить лише 2,79 л/100 км.

Источник: Autohome
13.11.2025
#nissan#гібриди#китай