Китайська компанія Great Wall Motor закликала до чесного та відкритого торгового середовища після того, як заявила, що офіційно подала відповіді на антисубсидійне розслідування Європейської комісії щодо електромобілів китайського виробництва.
Комісія почала розслідування державних субсидій Китаю та стимулів для електромобілів через побоювання, що європейські автовиробники можуть зіткнутися з недобросовісною конкуренцією.
Great Wall надав свої відповіді Європейській комісії 11 жовтня і став першим автовиробником, який зробив це, сказав президент автовиробника Му Фенг.
«Нам потрібне справедливе та відкрите торгове середовище», - сказав Му у своєму акаунті в соціальній мережі Weibo в понеділок.
Му також зазначив, що Європа є одним із ключових стратегічних ринків для Great Wall, додавши, що компанія має великі плани щодо регіону. Компанія почала роботу з вибору місця для будівництва нового заводу. Зазначається, що Great Wall розмірковує над тим, чи розташувати свій перший європейський завод у Німеччині, Угорщині чи Чехії.
Сьогодні Great Wall продає авто своїх суббрендів Ora та Wey на окремих європейських ринках, включаючи Німеччину, де до вересня було продано 3393 нових автомобіля.
Нагадаємо, що цього місяця Брюссель розпочав розслідування, щоб вирішити, чи встановлювати більш високі тарифні бар'єри проти того, що президент Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн назвала потоком дешевшого імпорту електромобілів з Китаю, який отримує вигоду від державних субсидій.
Нагадаємо, що Національне агентство з питань запобігання корупції внесло велику китайську приватну автомобілебудівну компанію Great Wall Motor до переліку міжнародних спонсорів війни. Компанія виробляє та продає автомобілі під власними брендами, такими як GWM, Haval, WEY, TANK, POER, ORA.