General Motors не вдається наростити виробництво електромобілів на архітектурі Ultium через нестачу акумуляторів. Ця платформа використовується в моделях практично всіх сегментів, від Chevrolet Bolt EV наступного покоління до ультра-розкішного флагмана Cadillac Celestiq вартістю понад 340 000 доларів. Більшість із побудованих на ній електромобілів так і не стали на конвеєр, а запущені випускаються в обсягах нижче запланованих.
Як заявив фінансовий директор GM Пол Джейкобсон на конференції інвесторів JP Morgan, концерн має проблеми зі виробництвом акумуляторних модулів. Раніше про це говорила генеральний директор Мері Барра.
Через брак акумуляторів у липні компанії довелося на два тижні зупинити завод CAMI Assembly в Онтаріо, Канада, який виробляє фургони Brightdrop Zevo 600. 31 липня в GM заявили про створення на заводі в Канаді виробництва акумуляторних блоків. Перші «канадські» Ultium з'являться до другого кварталу 2024 року.
Також GM все ще не вдається наростити виробництво кросоверів Cadillac Lyriq. У липні зібрали трохи більше ніж 1000 одиниць. У 2022 році компанія планувала випустити 25 000 одиниць Lyriq, але ворота заводу в Спрінг-Хілл, штат Теннессі, залишили лише 8195 кросоверів. Цього року ситуація ще гірша - менше 2400 одиниць Lyriq та лише 49 пікапів й позашляховиків GM Hummer EV за перші шість місяців.
У GM є три «батарейні» заводи в США, якими він володіє спільно з LG Energy Solution. Наразі, працює тільки один з них - у Лордстауні, Огайо. Очікується, що два інших - у Спрінг-Хіллі, штат Теннессі, та у Лансінгу, штат Мічиган - введуть в експлуатацію 2024 року.