Американська General Motors розглядає перехід на використання циліндричних акумуляторів у своїх електромобілях замість пакетних варіантів, які сьогодні застосовують. Це обіцяє виробнику низку переваг. Аналогічної стратегії або дотримуються інші провідні автовиробники, або готуються розглянути таку можливість.
Відомо, що американський автогігант використовує пакетні акумулятори виробництва LG Energy Solution. Як повідомляє The Elec з посиланням на галузеві джерела, новий вибір GM і призвів до того, що будівництво спільного з LG нового заводу було скасовано. Тим часом автоконцерн вживає заходів для остаточного переходу на циліндричні варіанти. Очікується, що вони будуть впроваджуватись у майбутніх моделях.
За наявними даними, GM має намір вибрати акумулятори 4680 - того ж типу, що застосовуються Tesla. За даними видання, їх використання розглядають і інші виробники електромобілів на кшталт BMW, Volvo і Stellantis - вважається, що АКБ 4680 краще підходять для електромобілів, порівняно з іншими циліндричними версіями.
Відомо, що для виробників АКБ процес випуску анодів, катодів та сепараторів та упаковка їх у циліндричні корпуси є надзвичайно простим. При цьому циліндричні акумулятори мають нижчу «щільність енергії» в порівнянні з пакетними або призматичними, оскільки при упаковці у великі блоки залишається багато вільного місця.
Використання довгих циліндричних акумуляторів типу 4680 довжиною 80 мм робить їх застосування ефективнішим - при упаковці вільного простору залишається менше. У Tesla цей варіант завдяки спеціальним доробкам ще компактніший.
Схоже, у General Motors вирішили перейти на використання циліндричних акумуляторів на тлі цін, що зростають в індустрії. Циліндричні АКБ є найстарішим типом, тому у виробників вже давно відпрацьовані технології їх виготовлення та є чимало рішень для зниження собівартості виробництва.