Генеральний директор компанії Geely Гуй Шен'юе заявив журналістам, що припинення виробництва паливних машин означає втрату джерела доходу. «Електромобілі не повністю відображають потреби автомобільного сектора», - наголосив бос Geely. Однак бензинові автомобілі майбутнього перестануть бути «пожирачами палива»: вони стануть економічними та інтелектуальними.
Гуй Шен'юе наголосив, що у 2024 році Geely розраховує поставити клієнтам 820 тисяч автомобілів із бензиновими двигунами, тобто порівняно з 2023 роком зростання продажів становитиме один відсоток. Прогрес здійснюється на ринку, що падає: загальнонаціональна тенденція в Китаї така, що поставки автомобілів з ДВЗ впадуть на 20 відсотків.
Прибутки від бензинових автомобілів Geely дають змогу компенсувати інвестиції в розвиток електромобільної лінійки. Гуй Шен'юе вважає, що легкі дні для китайських виробників електрокарів минули. Раніше компанії могли виживати незважаючи на збитки завдяки інвесторам, то тепер концепція виробництва електрокарів не настільки приваблива. Geely вдалося зробити випуск електрокарів беззбитковим, і це рідкісна історія для світового автопрому.
За оцінками експертів тільки BYD, Li Auto і AITO продають свої автомобілі з прибутком. Geely вдавалося залишатися в плюсі завдяки бензиновим і гібридним моделям, тому не дивно, що китайський холдинг зацікавлений у подальшому розвитку ДВЗ. Спільно з Renault ведеться розробка і виробництво паливних моторів нового покоління.