Geely завершила випробування нової модифікації седана Emgrand L для домашнього ринку. Версія з індексом Hi-X отримала гібридну силову установку на базі бензинової «турботрійки» об'ємом 1,5 літра, доповнену стартер-генератором та тяговим електродвигуном. Автовиробник стверджує, що на повному баку та повністю зарядженому блоці батарей автомобіль може подолати до 1300 кілометрів, при цьому споживаючи 3,8 літри на 100 кілометрів шляху у змішаному циклі.
Силовою установкою з Emgrand L Hi-X поділився кросовер Xingyue L. Бензиновий мотор 1.5 D-3DHT Thunder God з безпосереднім вприском, що видає один 150 кінських сил, може працювати в ролі генератора, забезпечуючи енергією тяговий електродвигун. На швидкості вище 20 кілометрів на годину доступний паралельний режим: у ньому «турботрійка» передає тягу на передні колеса через триступінчасту коробку DHT Pro. Максимальна сумарна віддача установки седана - 245 кінських сил і 540 Нм моменту, а на розгін з місця до «сотні» у нього займае 6,9 секунд.
Зовнішніх відмінностей у Geely Emgrand L Hi-X небагато: впіхнати нову бензоелектричну версію можна за кольоровими декоративними елементами в повітрозабірниках, аеродинамічному оформленню 17-дюймових колісних дисків, білій емблемі на радіаторній решітці, і новому відтінку кузова Aurora White.
В оснащення моделі входить мультимедійна система з 12,3-дюймовим дисплеєм, що оновлюється «по повітрю», та цифрова «приборка» діагоналлю 10,25 дюйма. Крім особливого забарвлення, Emgrand L Hi-X отримав невеликий джойстик замість стандартного важеля перемикання передач. Також автомобілю обіцяно понад 20 інтелектуальних режимів їзди, але подробиці поки що не розкрито.
Очікується, що продажі седана на внутрішньому ринку КНР стартують улітку.