В Японії 7 вересня пройшла світова прем'єра легкої розвізної електровантажівки Fuso eCanter другого покоління. Європейський дебют автомобіля відбудеться на виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері.
Почнемо з того, що Fuso eCanter отримав нову, більш компактну силову установку - eAxle, з інтегрованим в задній міст електромотором. Також з'явилася модульна концепція батарейного живлення. На машину можна встановити від одного до трьох блоків акумуляторів. Один блок має ємність 41,3 кВт.год і забезпечує запас ходу в 70 км. Таким чином, з двома блоками машина зможе проїхати до 140 км, а з трьома покрити відстань у 200 км.
На додаток до існуючого варіанту повною масою 7,5 т запропонують й нові, розраховані на повну масу від 4,25 до 8,55 т. Великий асортимент і колісних баз - від 2500 до 4750 мм. До стандартної кабіни, шириною 1700 мм тепер додалася й більш простора - завширшки 2130 мм.
Fuso eCanter отримав цілий ряд електронних систем активної безпеки. Це Active Sideguard Assist, яка сканує сліпі зони й автоматично активує гальма при загрозі наїзду на пішоходів або велосипедистів. Вона вперше встановлюється на легкі розвізні вантажівки Fuso.
Також машина укомплектована й системою автоматичного гальмування п'ятого покоління Active Brake Assist 5 (ABA 5), яка вже відома по вантажівкам та автобусам Mercedes-Benz. Не дати заснути водієві за кермом допоможе система Active Attention Assist, що подає звукові сигнали в разі зниження концентрації уваги.
Також з'явилися Intelligent Headlight Control - система, що автоматично перемикає ближнє та далеке світло, та система розпізнання дорожніх знаків й передачі відповідної інформації на приладову панель - Traffic Sign Recognition. У міському трафіку водій також оцінить електричне стояночне гальмо та камеру заднього виду.
На японському ринку продажі Fuso eCanter стартують вже навесні 2023 року. Нагадаємо, що Fuso eCanter першого покоління дебютував у 2017 року, після чого стартувало дрібносерійне виробництво. За весь час виготовлено близько 450 автомобілів для Японії, Європи, Північної Америки, Австралії та Нової Зеландії. Сумарно машини наїздили понад 6 млн км.