У базі Міністерства промисловості Китаю з'явилися фотографії гібридної модифікації седана «Integra». І це не Acura, а модель, яку випускає спільне підприємство GAC-Honda спеціально для китайського ринку. Зовні гібрид практично повторює версію із звичайним двигуном внутрішнього згоряння: відмінності зводиться до відсутності здвоєних патрубків випускної системи та шильдика e:HEV на кришці багажника.
Модель Integra під маркою Acura була відроджена лише кілька місяців тому - такий автомобіль продаватиметься в США. Паралельно з цим у китайському Гуанчжоу виробляють седан з аналогічною назвою, але під маркою Honda, і саме його гібридну версію днями сертифікувало місцеве Міністерство промисловості.
Integra e:HEV для Китаю отримала ту саму електрифіковану установку, що і європейський Honda Civic e:HEV: до її складу входять 141-сильний дволітровий атмосферник і електромотор. Віддача останнього не наводиться, проте відомо, що на версії для Європи він розвиває 184 кінські сили.
Гібридний Civic розганяється з місця до 100 кілометрів на годину за 7,8 секунд, а його максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 180 кілометрів на годину. Таку динаміку можна очікувати і від китайської Integra e:HEV.
Не дивлячись на схожость Civic і Integra, вони не взаємозамінюють один одного на китайському ринку. Виробництвом Civic займається інше спільне підприємство, Dongfeng-Honda, і воно випускає модель з глобальним дизайном в кузові хетчбек і седан.