Компанія Ford придумала, як захиститися від крадіжки коліс. Запатентований виробником датчик тиску в шинах збиратиме величезний масив інформації та отримає власну систему електроживлення. Це дасть йому змогу працювати навіть під час стоянки, фіксуючи зміни тиску, коли машину, наприклад, підняли на домкратах.
Очікується, що нововведення також поліпшить роботу електронних асистентів, оскільки вони враховуватимуть ще більше вхідних даних.
Видання CarBuzz знайшло у базі Німецького відомства з патентів та торгових знаків заявку від Ford, яка описує пристрій та роботу просунутого датчика тиску в шинах. Функціонально сенсор нагадуватиме Pirelli Cyber Tyre на McLaren Artura, але зможе «зчитувати» більше даних і отримає власну систему живлення, відокремлену від бортової мережі автомобіля.
Для цього використовують п'єзоелектричний матеріал. Такі матеріали мають здатність генерувати електричний заряд від прикладеної механічної напруги. У патенті Ford зазначено, що датчик буде активним навіть під час стоянки. Система зможе розпізнавати, коли машину підняли на домкратах, і відлякувати злодіїв сигналізацією. Однак цим можливості нового сенсора не обмежуються.
У реальному часі датчик буде збирати інформацію про температуру, швидкість, знос протектора, прослизання коліс і багато іншого.
Теоретично все це дозволить електроніці швидше реагувати на зміну дорожньої ситуації. Причому, як на бездоріжжі, так і на твердих покриттях. Наприклад, сенсор зможе точніше визначати слизьку дорогу, а також розширить діапазон роботи систем управління вектором тяги, зокрема на багатомоторних електромобілях.