Ford визнав загрозу від китайських автомобільних компаній

Китайські автовиробники більше не є об'єктом насмішок в автомобільній промисловості. Вони значно вдосконалили інженерні технології, перестали копіювати дизайн інших брендів і стали серйозним гравцем на світовій арені. Після недавнього візиту до Китаю, генеральний директор Ford Джим Фарлі відзначив, що китайські виробники електромобілів становлять «екзистенційну загрозу» для світових автовиробників, порівнюючи їх із зростанням впливу японських марок у 1980-х роках та Hyundai і Kia у 2000-х.

Щоб конкурувати з Китаєм і Tesla, Ford оголосив про розробку нової платформи для доступних електромобілів. Водночас компанія працює над випуском електричного кросовера Puma, який, імовірно, буде орієнтований на європейський ринок. Проте Ford зіткнувся з проблемами в електромобільній стратегії. Компанія скасувала запуск електричного трирядного позашляховика, запланованого на 2027 рік, та відклала випуск наступного покоління F-150 до 2027 року.

Останнім часом Ford приймав непрості рішення, припинивши виробництво деяких своїх найпопулярніших моделей, як-от Fiesta, Mondeo і Focus, що були популярними в Європі. Ці зміни є частиною більшого стратегічного перегляду в умовах глобальної конкуренції, зокрема з боку Китаю.

Багато урядів намагаються обмежити вплив китайських виробників електромобілів через введення мит. США нещодавно запровадили 100% мито на китайські електромобілі, яке набуде чинності 27 вересня 2024 року. ЄС також планує ввести мита на автомобілі китайського виробництва, зокрема для компаній SAIC, Geely та BYD.

Источник: Motor1.com
Фото: Ford
20.09.2024
#ford#китай