Прес-секретар «блакитного овалу» Майк Левін заявив The Detroit News, що тільки в США на кабріолети та купе оформили близько 13 тисяч попередніх замовлень, причому 67 відсотків клієнтів готові переплатити за 5,0-літровий V8. Понад 25 відсотків майбутніх власників нового поні-кара обрали 6-ступінчасту «механіку». Аналітики вважають, що попит на безкомпромісні «Мустанги» підштовхнула «відставка конкурентів.
Представник Ford відмовився відповідати на запитання, чи буде Mustang сьомого покоління останнім масл-каром із бензиновим двигуном. Проте сам факт того, що епоха паливних спорткарів добігає кінця, стимулює продажі, вважають американські експерти. Аналогічна ситуація спостерігається у конкурентів: перед «відставкою» збільшився попит на Chevrolet Camaro та Dodge Challenger.
Аналітики нагадують, що відразу після зміни поколінь ентузіасти завжди віддають перевагу більш «драйверським» версіям. Затяті шанувальники першими купують новинку, тому спочатку частка версій з V8 та «механікою» зростає, підтвердив бренд-менеджер Mustang Джим Оуенс. Ймовірно, згодом попит збалансується і інтерес до базових модифікацій з турбомотором EcoBoost і автоматом зросте.
Покупців трипедальних Ford Mustang S650 не відлякало навіть несподіване подорожчання. Постачання нових поні-карів розпочнеться в останній тиждень серпня, а найхардкорніша модифікація GTD дістанеться до дилерів лише до кінця 2024 року.