Ford обіцяє робити доступні електромобілі

У продуктовій номенклатурі Ford задля конкуренції з недорогими китайськими суперниками з'являться більш доступні електромобілі.

Про це в ході конференції Wolfe Research заявив генеральний директор Ford Джим Фарлі. За його словами, Ford відкритий для партнерства з конкурентами щодо доступних електромобілів. Такий крок допоможе отримати перевагу перед китайськими виробниками електромобілів.

«Як генеральний директор компанії, яка мала проблеми в конкуренції з японцями та південнокорейцями, ми повинні вирішити цю проблему. Компанія вирішила зробити ставку на меншу платформу EV», - заявив Фарліі і відразу додав, що коли ви не в змозі конкурувати з китайцями, «тоді від 20% до 30% вашого доходу під загрозою».

Фарлі визнав, що більші електромобілі, такі як F-150 Lightning, є дорогими. З коротких натяків керівника стало зрозуміло, що Ford «таємно» працював над недорогою платформою електромобілів. Компанія залучила до роботи «надталановиту команду skunk works», щоб розробити «один з найкращих і електромобілів у світі».

Очікується, що платформа буде конкурувати з доступними електромобілями китайських автовиробників, таких як BYD. Фарлі зазначив, що BYD починає продавати свій недорогий Seagull (Dolphin Mini) за ціною від 20 100 доларів США у Бразилії, та все більше наближається до американського ринку. За словами голови BYD, розглядається можливість будівництва заводу в країні, оскільки планується створити експортний центр у США.

Саме тому Марін Гджая, головний операційний директор підрозділу Ford Model e EV, під час панельної дискусії назвав китайські електромобілі «колосальною стратегічною загрозою».

Гджая сказав, що Ford краще «розробляти електромобілі, інакше у нас не буде майбутнього як компанії, а вони випереджають нас у цій технології».

Минулого місяця Ford заявив, що скорочує виробництво F-150 Lightning, посилаючись на «повільніший, ніж очікувалося», попит. Це було друге скорочення виробництва менш ніж за п'ять місяців. Такий крок зроблено задля «досягнення оптимального балансу виробництва, зростання продажів і прибутковості».

Тим часом, закордонні конкуренти, такі як Volvo, вже на крок попереду з новими електромобілями, такими як EX30, починаючи з 35 000 доларів США.

Зосередження на дешевших електромобілях може втягнути Ford ще й у боротьбу з Tesla, яка планує розпочати виробництво автомобіля під назвою Model 2 із внутрішньою кодовою назвою Redwood у середині 2025 року. Однак основним конкурентом лишається китайський BYD, чиї компактні седани Qin і хетчбеки Seagull і Dolphin вже є одними з найбільш продаваних автомобілів у Китаї й цей продуктовий набір швидко поширюється світом.

Источник: 24tv.ua
Фото: Еlectrek
19.02.2024
#ford#електромобілі