Обидві компанії неофіційно ведуть змагання за покупця і розуміють, що для конкурентоспроможності з-поміж електричних кросоверів чи будь-якому іншому сегменті, ціна є важливим фактором для перемоги в збуті.
«Масла у вогонь» підлила Tesla, яка задньопривідну модель зі стандартним запасом ходу в лінійці Model Y зробила найдоступнішою з версій. Вартість Model Y початкового рівня починається від 43 990 доларів. За ці гроші клієнти отримують 418 кілометрів запасу ходу від акумуляторної батареї ємністю 60 кВт.год.
Електродвигун, встановлений на задній осі, видає 295 кінських сил (299 к.с.) і 420 Нм крутного моменту. Цього достатньо для розгону від 0 до 100 км/год за 6,9 секунди.
Ford не став довго чекати й прагне Mustang Mach-E зробити дешевшим, але «козирний хід» все-таки належить його найдоступніші версії Select RWD Standard Range, вартість якої починається від 42 995 доларів.
За ці гроші клієнти отримують автомобіль з одним двигуном, встановленим на задній осі, що генерує 266 кінських сил (270 к.с.) і 430 Нм крутного моменту для прискорення від 0 до 60 миль/год (0-97 км/год) за 5,8 секунди.
Акумуляторна батарея місткістю 68 кВт.год зберігає достатньо енергії для запасу ходу 250 миль, що на 10 миль нижче, ніж пропонує Model Y.