Нещодавно відроджена марка Fisker повідомила про передачу першого товарного електричного кросовера Ocean клієнту в Данії, але незабаром свого власника знайшов і другий екземпляр машини - цього разу в Німеччині. На квартальній звітній конференції Fisker зізналася, що нарощування обсягів випуску Ocean йде повільніше за очікуване, а виробництво моделі PEAR буде перенесено на 2025 рік.
Нагадаємо, що Fisker покладається на контрактну модель виробництва електромобілів, самостійно беручи участь лише у їх проектуванні та реалізації. У випадку з дебютним кросовером Ocean виробництвом машин на підприємстві в Австрії займається компанія Magna Steyr, а налагодити випуск більш доступних кросоверів PEAR з 2024 року мала компанія Foxconn на своєму підприємстві в Огайо, яке її дісталося від стартапу Lordstown Motors. Як зазначає Electrek, із заяв представників Fisker на звітній конференції стає відомо, що початок збирання кросоверів PEAR на 2025 рік вирішено було перенести через необхідність забезпечити стабільне постачання тягових акумуляторів для моделі.
До травня поточного року Fisker встигла прийняти замовлення більш ніж 6000 кросоверів PEAR. Технологічність конструкції кузова дозволила знизити кількість необхідних частин на 25%, що не тільки прискорює процес збирання, а й знижує собівартість всього електромобіля. Ціни, як очікуються, повинні стартувати з позначки $30 000. Взагалі, до 2027 Fisker розраховує налагодити поставки по 1 млн електромобілів на рік і розширити асортимент продукції ще кількома моделями.
Що стосується дебютного кросовера Ocean, то в першому кварталі було випущено 55 екземплярів, хоча клієнтам дісталися лише два, причому вже у другому кварталі. Інші машини використовуються компанією для потреб. Спочатку Fisker збиралася до кінця березня випустити 300 кросоверів Ocean. Певна затримка призвела до того, що в поточному кварталі компанія збирається випустити від 1400 до 1700 машин, а на щомісячний обсяг постачання 6000 електромобілів розраховує вийти тільки до кінця третього кварталу. Компанії довелося скоротити річну програму випуску з 42400 кросоверів до 32 або 36 тисяч машин, залежно від здатності партнерів випустити відповідну кількість.
Цілком очікувано, що перший квартал Fisker завершила з операційними збитками в розмірі $121,6 млн і чистими збитками в $120,6 млн, але зараз вона має в своєму розпорядженні грошові кошти і високоліквідні еквіваленти на загальну суму $652,5 млн, що дозволяє їй розраховувати на продовження продуктивної діяльності.
З четвертого кварталу компанія пропонуватиме для всіх повнопривідних версій Ocean пакет опцій Force E, який значно покращує позашляховий потенціал. Крім модифікованої підвіски та 33-дюймових шин на 20-дюймових дисках, він може запропонувати титановий захист акумуляторної батареї та два окремі аркуші захисту під осями. В інтер'єрі машини додано гумове покриття підлоги, ручки для пасажирів та місця кріплення вантажу, а на даху розміщується додатковий багажник.