Ferrari пояснила, чому новий гіперкар відмовився від V12 заради V6

Керівник відділу маркетингу та комунікацій італійської марки Енріко Галлієра висловився з приводу відмови від «атмосферника». Три попередні гіперкари Ferrari оснащувалися V12, але цього разу ставку зробили на турбований V6. Виявилося, що було обрано найпродуктивніший варіант: Галлієра нагадав - свого часу у Ferrari F40 був V8 із подвійним наддувом.

У нестачі потужності 3,0-літровій «бітурбошістці» гіперкара F80 дорікнути не можна: бензиновий агрегат розвиває 900 кінських сил і 850 Нм крутильного моменту! Для порівняння показники 6,5-літрового V12 після адаптації до еконорм 2025 року - 830 кінських сил і 678 Нм крутного моменту. У довгостроковій перспективі перевага V6 ще очевидніша.

Втім, про екологію Енріко Галлієра не говорив. Зате дав зрозуміти, що розглядали і плагін-гібридну, і навіть суто електричну силову установку, але наразі Ferrari вважає найпродуктивнішим самозаряджаємий гібрид із V6. При цьому суперництва з восьмициліндровим McLaren W1 у Маранелло не бояться, незважаючи на меншу ціну.

«З комерційної точки зору ми в захваті від того, що McLaren представила схожий суперкар, тому що він створює конкуренцію», - заявив Енріко Галлієра.

І хоча Ferrari F80 випущена більшим тиражем (799 проти 399 одиниць) і коштує майже на мільйон доларів більше, всі екземпляри розкупили ще до фактичної презентації.

Источник: Мотор
Фото: Auto Express
26.10.2024
#ferrari