У 2023 році італійська марка Ferrari змінить свої «найуспішніші гоночні машини» в історії - на зміну купе 488 GT3 і 488 GT3 Evo на гоночній трасі прийде новий 296 GT3. Відповідно до технічного регламенту було доопрацьовано аеродинаміку, а також силову установку. Крім того, були внесені зміни до структури кузова та архітектури підвіски - у результаті гоночний спорткар Ferrari 296 GT3 отримав низку досить суттєвих відмінностей від свого дорожнього прототипу.
Візуально версія GT3 відрізняється розвиненим аеродинамічним обважуванням, що дозволило збільшити притискну силу не лише порівняно з базовим 296 GTB, але й відносно гоночних попередників - на 20%. Допрацювали і салон, який забезпечує оптимальну видимість та доступність усіх органів управління, частина з яких винесена на багатофункціональне кермо. Встановлено гоночне сидіння Sabelt із багатоточковими ременями безпеки, а також ряд іншого обов'язкового для перегонів обладнання.
Заявлено, що регульований педальний вузол і кермо дозволять знайти оптимальну посадку для пілотів будь-якого зростання, а система кондиціювання забезпечує комфортну температуру протягом багатогодинних перегонів. 296 GT3 побудована навколо повністю нового алюмінієвого шасі, яке відрізняється збільшеною відносно дорожнього купе колісною базою, переробленою регульованою підвіскою на подвійних поперечних важелях і стабілізаторами поперечної стійкості, що налаштовуються.
Купе отримало нові продуктивніші гальмівні механізми, а компанія Rotiform розробила для Ferrari нові по дизайну колісні диски. Головною зміною стала силова установка. Дорожній Ferrari 296 GTB оснащується бітурбомотором V6 3.0, доповненим електродвигуном MGU-K сумарною віддачею 830 кінських сил і 740 Нм крутного моменту, але регламент GT3 не дозволяє використовувати бензоелектричні агрегати, тому 296 GT3 став першим за довгі роки гоночним Ferrari із двигуном V6. Під гоночний автомобіль було змінено розташування двигуна, що видає 600 сил та 710 Нм, також були оптимізовані його внутрішні характеристики для підвищення потужності та надійності.
Мотор поєднується з 6-ступінчастою секвентальною коробкою передач Xtrac з електроприводом перемикань та електронним включенням зчеплення за допомогою підкермової пелюстки. Як зазначають у Ferrari, на тестах 296 GT3 пройшла вже десятки тисяч кілометрів, а гоночний дебют новинки запланований на січень 2023 року - вперше у змаганнях Ferrari 296 GT3 виступить у марафоні «24 години Дайтони» у США в класі Pro.