Фахівці німецького автоклубу ADAC перевірили запас ходу електромобілів в реальних умовах

У Німеччині провели масштабне випробування електромобілів. Фахівці знаменитого німецького автоклубу ADAC перевірили реальний запас ходу електрокарів. Про це повідомляється на сайті організації.

У тесті ADAC взяла участь 71 електрична модель різних класів - від мініатюрних Honda e і Dacia Spring Electric до мікроавтобусів Mercedes EQV і Citroen e-Spacetourer. Усіх їх випробовували в однакових умовах і за однією методикою.

Перше місце несподівано посів електрокросовер BMW iX, який проїхав 610 км без підзарядки. За ним слідують Mercedes EQS 450+ (575 км) і Hyundai Ioniq 6 (555 км).

Цікаво, що електромобілі Tesla опинилися наприкінці першої двадцятки, хоча слід зазначити, що для тесту обрали не найбільш «далекобійні» їхні версії. У самому ж хвості рейтингу опинилися Renault Twingo Electric (150 км) і Mazda MX-30 (170 км), хоча у них і батареї невеликі.

Утім, велика батарея - не єдина запорука хорошого запасу ходу. На нього впливають також аеродинаміка та маса авто, температура повітря і кондиціонер. Ключовим показником для електрокарів є енергоспоживання і найнижче воно у Hyundai Ioniq 6 - 15,5 кВт.год на 100 км. Також хороший результат показали Tesla Model 3 і Hyundai Kona.

Експерти ADAC також вказали на істотну різницю між корисною і повною ємністю акумулятора - часом вона досягає 20%. Під час купівлі рекомендується дивитися саме на корисну ємність - саме вона витратиться під час їзди.

Запас ходу електромобілів у реальних умовах:

  1. BMW iX xDrive 50 (батарея на 105,2 кВт.год) - запас ходу 610 км
  2. Mercedes-Benz EQS 450+ (батарея на 107,8 кВт.год) - 575 км
  3. Hyundai Ioniq 6 (батарея на 77,4 кВт.год) - 555 км
  4. BMW i7 xDrive 60 (батарея на 101,7 кВт.год) - 545 км
  5. Mercedes-Benz EQE 350+ (батарея на 90,6 кВт.год) - 530 км
  6. Mercedes EQS 580 4Matic (батарея на 108,4 кВт.год) - 530 км
  7. BMW i4 eDrive40 (батарея на 83,9 кВт.год) - 490 км
  8. Nio ET7 (100 kWh) (батарея на 90 кВт.год) - 485 км
  9. Ford Mustang Mach-E Extended Range (батарея на 88 кВт.год) - 480 км
  10. Polestar 2 Long Range Single Motor (батарея на 78 кВт.год) - 480 км
  11. KIA EV6 (батарея на 77,4 кВт.год) - 470 км
  12. Hyundai Ioniq 5 2WD (батарея на 77,4 кВт.год) - 470 км
  13. Ford Mustang Mach-E Extended Range AWD (батарея на 88 кВт.год) - 450 км
  14. Skoda Enyaq Coup? RS iV (батарея на 77 кВт.год) - 450 км
  15. Hyundai Kona Electric (батарея на 64 кВт.год) - 435 км
  16. Hyundai Ioniq 5 4WD (батарея на 77,4 кВт.год) - 435 км
  17. Porsche Taycan Sport Turismo GTS (батарея на 93,4 кВт.год) - 420 км
  18. Nio EL7 (батарея на 90 кВт.год) - 420 км
  19. Tesla Model 3 (батарея на 60 кВт.год) - 415 км
  20. Tesla Model Y Long Range AWD (батарея на 79 кВт.год) - 415 км
  21. Audi Q4 Sportback 40 e-tron (батарея на 77 кВт.год) - 410 км
  22. Volvo C40 Recharge Single Motor (батарея на 69 кВт.год) - 410 км
  23. KIA Niro EV (батарея на 64,8 кВт.год) - 410 км
  24. Porsche Taycan 4S (батарея на 93,4 кВт.год) - 400 км
  25. Volkswagen ID.5 (батарея на 77 кВт.год) - 400 км
  26. BMW iX3 (батарея на 80 кВт.год) - 400 км
  27. Polestar 2 Long Range Dual Motor (батарея на 78 кВт.год) - 395 км
  28. Skoda Enyaq iV (батарея на 77 кВт.год) - 395 км
  29. Audi e-tron Sportback 55 quattro (батарея на 95 кВт.год) - 390 км
  30. KIA e-Soul (батарея на 64 кВт.год) - 390 км

Источник: Фокус
16.08.2023
#тести#електромобілі