Напередодні світової прем'єри Mercedes-Benz офіційно представив нового зіркового бренд-амбасадора нового електричного позашляховика G-Glass. Цією запрошеною зіркою став Бредлі Купер.
Нещодавно німецький виробник автомобілів опублікував нову рекламу позашляховика, у якій електромобіль піднімається на непідкорену гору. Потім камера переводить фокус на Купера й показує, що він припаркував матовий синій електромобіль на великій купі каміння в центрі міста.
Ролик торкається двох найважливіших аспектів новинки. Звичайно, це потужний позашляховик, але Mercedes-Benz знає, що він має величезну привабливість серед заможних міських покупців, які, ймовірно, ніколи не поїдуть на ньому на офроад.
Це пояснює, чому бренд вирішив провести світову прем'єру авто в Лос-Анджелесі. Захід відбувся на порозі Беверлі-Хіллз у парку Франклін-Каньйон. Захід також відвідали багато знаменитостей, у тому числі Тревор Ноа, Кендалл Дженнер, Зейн Лоу, Трейсі Елліс Росс і Сельма Блер. Суперзірка репу Тревіс Скотт навіть виступив на ексклюзивному заході.
Відомо, що в Німеччині ціни на новинку починаються від 142 000 євро. Однак перші екземпляри виконані у добре оснащеній версії Edition One, вартість яких у Європі коштує стартує від 192 524 євро.