Новий світовий рекорд здійснив IVECO eDaily з трьома акумуляторними блоками по 37 кВт.г загальним потенціалом 111 кВт.г та електродвигуном потужністю під 188 к.с. (140 кВт) з максимальним крутним моментом 400 Нм. Цей показник схожий за продуктивністю з дизельною версією.
Нагадаємо, електротяговий IVECO eDaily є єдиним легким комерційним фургоном у сегменті LCV з електричним приводом, вантажопідйомність якого 4,6 тони та обсяг вантажного відсіку до 20,3 куб. м, що має таку ж потужність буксирування, що і дизельна версія.
Щоб це довести, компанія IVECO вирішила встановити новий рекорд: за кермо потужного eDaily сіла найсильніша людина Великобританії Адам Бішоп. На буксирний гак фургона у задньому звісі зачепили канати від автопоїзда загальною масою 153,58 тони.
Невеличкому електричному фургону довелося тягнути на буксирі масивний тягач IVECO X-Way Strator, що був збудований для перевезення до 150 тонн вантажу. На його низькорамному причепі встановили 50-тонний екскаватор з додатковою робочою навісною атрибутикою.
До напівпричепа канатами прив'язали повністю завантажений 4-вісний самоскид IVECO X-Way 8x4. І на додачу до нього під'єднали ще й масивну аеропортівську пожежну машину.
Попередньо окремо зважені на високоточних вагових подушках ці всі три згадані транспортні засоби зі спецтехнікою та баластовим вантажем у кузові самоскида і водою в цистерні дали загальний показник у 153,58 тони.
Для тихого старту водій електричного фургона включив стандартний в комплектації eDaily режим «Висока потужність», що забезпечує короткі сплески енергії.
В такому режимі електрофургон легко зрушив з місця й проїхав у режимі буксирування запланований 100-футовий відрізок рульової доріжки аеропорту Блекбуш у графстві Суррей (Великобританія). Це у метричній системі виміру відповідає відстані у 30,48 метра.
Представник Книги рекордів Гіннеса зафіксував це досягнення й видав організаторам відповідний диплом.