Прототипи першого в історії BMW M3 з електричною силовою установкою перейшли у вирішальну фазу розробки. Закамуфльований седан уже виїхав на дороги загального користування з повністю серійними компонентами, що чітко свідчить про значний прогрес проєкту. Нові шпигунські знімки показують: майбутній електричний M3 більше не є «сирим» експериментом, а дедалі виразніше наближається до фінального вигляду серійної моделі, офіційна прем'єра якої запланована на 2027 рік.
Протягом останніх дев'яти місяців інженери BMW M зосереджувалися на випробуваннях поблизу власних технічних центрів і полігонів, готуючи автомобіль до складних зимових тестів. Минуло лише близько двох місяців із моменту попередньої появи цього ж прототипа, однак нинішній екземпляр виглядає значно зрілішим. Поточні фотографії підтверджують, що автомобіль уже оснащений усіма ключовими вузлами та деталями, які дістануться серійній версії без істотних змін.
Передня частина електричного M3 вирізняється тонкими фарами фінального зразка з характерними світлодіодними денними ходовими вогнями та агресивним бампером, який підкреслює розширені передні колісні арки. Капот майже повністю вкритий маскувальними накладками, під якими приховується складна аеродинамічна форма з заниженою центральною секцією. Активна решітка радіатора, яку раніше випадково вдалося розгледіти під час заїздів на Нюрбургринзі, тепер знову ретельно замаскована, що свідчить про бажання BMW максимально зберегти інтригу до офіційної прем'єри.
Силует і задня частина виглядають не менш переконливо. Автомобіль отримав 20-дюймові легкосплавні диски, за якими добре помітна потужна гальмівна система з перфорованими дисками спереду й ззаду, а також фірмові елементи підрозділу BMW M, зокрема ступиці з характерним логотипом. Задній бампер надзвичайно масивний і посаджений дуже низько, майже впритул до асфальту, а світловий підпис формують фінальні ліхтарі з OLED-технологією, що забезпечують унікальну графіку та миттєву реакцію.
Не менш радикальною обіцяє бути й технічна складова. За попередньою інформацією, електричний BMW M3 оснастять силовою установкою з чотирьох електродвигунів сумарною потужністю близько 700 кінських сил. Повний привод M xDrive працюватиме у зв'язці зі складною системою векторизації крутного моменту, здатною спрямовувати тягу не лише між осями, а й між окремими колесами, зокрема передаючи максимум зусилля на зовнішні колеса в поворотах для підвищення керованості та стабільності на високих швидкостях. Такий підхід має компенсувати значну масу акумуляторів і зберегти характерну для M3 динаміку.
Попереду в електричного M3 ще тривалий і надзвичайно інтенсивний етап фінальних випробувань. На цій стадії інженери тестуватимуть усі системи одночасно, як у повноцінному серійному автомобілі: від налаштувань підвіски, керма та гальм до роботи мультимедіа, електронних асистентів і безпеки, а також узгодженості силової установки в реальних дорожніх умовах. Очікується, що світовий дебют моделі відбудеться у 2026 році, тоді як у дилерських центрах електричний BMW M3 з'явиться влітку 2027-го, ставши одним із найрадикальніших і найпотужніших електроседанів у своєму класі.