Електричні вантажівки Fuso eCanter випробували екстремальним холодом

З початку року дві електричні вантажівки Fuso eCanter розпочали роботу в логістичній компанії DB Schenker на півночі Фінляндії - у містечках Куусамо та Оулу. Глибина снігу цих районах сягає кількох метрів, а температура нерідко опускається до - 30С.

Обидва автомобілі, які розраховані на повну масу 7,5 т, справно заводяться. Заряджання батарей відбувається всередині приміщення, що дозволяє паралельно проводити завантаження-розвантаження, а також забезпечувати оптимальний температурний режим на момент виїзду. Машини працюють з доставки на т.з. останні милі.

Компанія DB Schenker є одним із перших європейських клієнтів Fuso eCanter - все почалося з машин для Берліна у 2018 році. Сьогодні її автопарк налічує 52 електровантажівки цієї моделі, як попереднього, так і нинішнього поколінь, які експлуатуються дорогами Німеччини, Франції, а тепер ще й Фінляндії.

Зазначимо, що попередник був представлений тільки з одним варіантом колісної бази (3400 мм) для машини повною масою 7,49 т. Fuso eCanter нового покоління пропонує вже шість виконань колісної бази (від 2500 до 4750 мм) для машин повною масою від 4,25 до 8,55 т. Вантажопідйомність шасі сягає 5 т.

На автомобілі встановлюється електродвигун потужністю 110 кВт (для машин повною масою 4,25 - 6,0 т) або 129 кВт (версії на 7,49 та 8,55 т). Максимальний крутний момент становить 430 Нм. Залежно від колісної бази пропонується три варіанти батарей: ємністю 41; 83 та 124 кВт.год. У результаті вантажівка має запас ходу 70, 140 та 200 км відповідно. Максимальна швидкість обмежена 89 км/год.

На швидкісну зарядку акумуляторів від 20 до 80% ємності постійним струмом (до 104 кВт) йде від 24 до 39 хвилин. А змінним струмом (11 та 22 кВт) батареї можна зарядити за 4 - 6 годин.

Источник: Авто Центр
Фото: Daimler Truck
11.03.2024
#тести#комерційний транспорт