Американський автовиробник почав використовувати електричний пікап Tesla Cybertruck у якості тягача для пересувного рекламного щита, який став частиною рекламної кампанії оновленого кросовера Model Y.
Відомо, що кілька електричних пікапів Tesla Cybertruck возять на причепі у прозорому боксі з рекламними написами оновлений електромобіль.
Цікаво, що Cybertruck своїми продажами суттєво не сприяє значному зростанню продажів електромобілів бренду, але він використовується, щоб підтримувати продажі більш популярних моделей компанії.
World’s bestselling car is made in America pic.twitter.com/DWyTjsZqdP
— Tesla North America (@tesla_na) March 15, 2024
За даними кількох джерел, лише презентація та запуск продажів Cybertruck вже допомогли продажам інших електромобілів Tesla, залучивши в автосалони людей, які вперше почули про Tesla або зацікавилися нею.
Крім того, автовиробник привіз Cybertruck у тур по Китаю та Японії. Мета такої рекламної подорожі, ймовірно, знову полягає в тому, щоб залучити людей до автосалонів і продати їм інші авто марки Tesla.