Електромобілі виявилися безпечнішими за машини з ДВЗ

Минулого тижня представники Національної ради з безпеки на транспорті США (NTSB) вже висловлювали свою стурбованість збільшенням концентрації на дорогах країни більш важких транспортних засобів у вигляді електромобілів, що загрожують іншим учасникам руху. При цьому статистика іншого відомства, IIHS, говорить про більшу безпеку електромобілів для їхніх пасажирів під час зіткнення, а побоювання щодо запалення батарей перебільшені.

За даними Страхового інституту дорожньої безпеки (IIHS), для пасажирів та водія електромобіля його велика маса та особливість компонування з важкою батареєю під підлогою зазвичай є сприятливими факторами. Тяжка машина отримує менше прискорення при зіткненні з легшою при рівних швидкостях, це знижує ймовірність отримання травм першими людьми, що знаходяться в салоні.

По-друге, наявність тягової батареї під підлогою опускає центр ваги машини та знижує ймовірність перевороту при зіткненні. За статистикою IIHS, водії та пасажири електромобілів на 40% рідше отримували травми в ДТП, ніж люди, що перебували в машинах з ДВЗ, якщо розглядати період з 2011 по 2019 роки. Також слід враховувати, що електромобілі зазвичай наділені більш сучасними засобами активної безпеки, які допомагають уникнути аварій.

Як пояснює IIHS, при проведенні краш-тестів електромобілів ця організація жодного разу не зіткнулася з запаленням тягової батареї або надмірним нагріванням. Засоби масової інформації приділяють надто багато уваги інцидентам із загорянням електромобілів після ДТП, хоча машини з ДВЗ щорічно згоряють у кількості 170 000 штук. У період з 2009 по 2014 роки електромобілі та автомобілі з ДВС загорялися внаслідок зіткнень приблизно з однаковою ймовірністю. Інакше кажучи, ця небезпека для електромобілів перебільшена.

Источник: AMPERCAR.com
16.01.2023
#краш-тести