Електромобіль Honda E стане віртуальною електростанцією

У рамках пілотного проєкту з Next Kraftwerke Honda отримала сертифікацію парку стандартних електромобілів для попередньої кваліфікації первинної потужності керування (PRL) оператором системи трансмісії Amprion в Німеччині.

У цьому проєкті використовувалася стандартна Honda E, яка надавала послуги PRL для оператора системи передачі та була кваліфікована для підтримки стабільності мережі. Honda R&D Europe GmbH керувала проєктом V2G, а партнером проєкту став Next Kraftwerke - один із найбільших операторів віртуальних електростанцій у Європі.

Крім 6 Honda E, в проєкті також використовувалися 6 Honda Power Manager (двонаправлених зарядних пристроїв CCS). Honda змогла виконати вимоги до заряджання та розрядки, необхідні для забезпечення стабільної частоти мережі 50 Гц.

З технічної точки зору процес досить складний. Система управління живленням Honda використовує інформацію в реальному часі про поточну потужність від Next Kraftwerke, і здатна реагувати на вимоги зарядки та розрядки протягом необхідного стандартного часу, для кожного електрокару окремо, з урахуванням індивідуальних уподобань водіїв електромобілів щодо рівня заряду.

У разі короткочасних відхилень частоти в електромережі оператори використовують послуги балансування, які автоматично компенсують дисбаланс між попитом та пропозицією. З цих послуг балансування PRL є найвищим класом продуктивності для стабілізації мережі. Його також називають первинним резервом управління, оскільки він перший реагує на коливання частоти. Також існує так званий вторинний контрольний резерв (SRL).

Honda розглядає розробку та проєкт як важливий крок у посиленні ролі електротранспорту та технології двоспрямованої зарядки у майбутній стійкій енергетичній системі. Додатково до подальшого розширення використання відновлюваних джерел енергії, підтримка постійної стабільності мережі стає одним із найскладніших завдань для операторів системи передачі.

У вересні Next Kraftwerke разом з LG Electronics і Hyundai з'єднали вісім Ioniq 5, щоб сформувати віртуальну електростанцію, аби забезпечити вторинну потужність управління (SRL) для Amprion. Для цього електромобілі пройшли попередню кваліфікацію. Однак 8 електрокарів Hyundai не були першими, які подали електрику до мережі Amprion, у 2018 році в Хагені вже був пілотний проєкт V2G з Nissan Leaf.

Источник: Україна Електро
26.11.2022
#honda#технології