Вільям Лі, співзасновник і генеральний директор компанії Nio, особисто протестував нову напівтверду батарею (semi-solid state battery, SSB) ємністю 150 кВт.год. За кермом великого седана Nio ET7 Лі та його штурман проїхали 1044 км з залишком у 3% заряду акумулятора, яких мало вистачити ще на 30 км.
Усю 14-годинну поїздку транслювали в прямому ефірі. Штурманом був Лі був Шень Фей, директор Nio Power. Під час поїздки Вільям повідомив, що акумулятор ємністю 150 кВт.год уже було протестовано на маршруті між Куньміном і Бейхаєм, і він встановив рекорд для серійних електромобілів (1145 км).
92% часу (957 км) ET7 рухався під управлінням Navigate-on-Pilot (NOP), автономної системи водіння Nio. Максимальна швидкість була обмежена 90 км/год, а споживання енергії становило 13,2 кВт.год на 100 км. Середня швидкість поїздки становила 83,9 км/год. Час у дорозі становив 12,4 години без урахування зупинок (загалом 14 годин). Температура під час випробування становила від -2°C до +12°C (28-54°F). Середня температура в салоні становила 20°C.
Напівтвердотільна батарея була розроблена пекінським виробником акумуляторів WeLion. Щільність енергії одного елемента становить 360 Вт.год/кг. Nio стверджує, що батарея має надефективне охолодження, яке в шість разів краще, ніж у звичайних батарей.
Весь блок на 150 кВт.год важить 575 кг. Наразі Nio пропонує варіанти акумуляторів NMC ємністю 75 кВт.год і 100 кВт.год для своїх автомобілів, які мають стандартні АКБ. SSB має ті ж розміри, тому новий акумулятор можна встановити на будь-який автомобіль Nio. Компанія також оголосила, що автомобілі на базі платформ NT1 і NT2 протестовані та сертифіковані для використання нової батареї. Заміна займає 3 хвилини.
Масове виробництво нової батареї розпочнеться у квітні наступного року.