Nio провела онлайн-презентацію свого довгоочікуваного кросовера ES7. Спочатку прем'єра новинки планувалася на квітень. Але через збільшення випадків захворювання на Covid-19 у Шанхаї, де знаходиться штаб-квартира марки, захід перенесли.
На сьогоднішній день Nio ES7 - найшвидший кросовер у лінійці виробника та перший, що використовує платформу NIO NT 2.0. Автомобіль укомплектований двомоторною силовою установкою, що забезпечує повний привід. Віддача агрегату не озвучується, але з місця до 100 км/год кросовер прискорюється 3,9 секунди. Коефіцієнт аеродинамічного опору всього 0,263. Пневматична підвіска є стандартною для всіх версій. Базова батарея ємністю 75 кВтг забезпечує запас ходу 485 км у китайському вимірювальному циклі CLTC. Версії із блоком на 150 кВтг можуть проїжджати до 930 км.
ES7 - один із перших сертифікованих легкових автомобілів у Китаї з можливістю буксирування причепа. Опціональний електричний тягово-зчіпний пристрій забезпечує буксирну здатність до 2000 кг. Також кросоверу дістався «режим кемпінгу». У ньому електроніка підтримує циркуляцію повітря та температуру в салоні, знижуючи енергоспоживання. Функція V2L дозволяє підключати зовнішні споживачі потужністю до 3,3 кВт.
Салон укомплектований передніми сидіннями з підігрівом, вентиляцією та масажем. Перед водієм 10,2-дюймова панель приладів. По центру - 12,8-дюймовий AMOLED-дисплей мультимедійної системи, що працює на платформі Nio Digital System Banyan. Заявлено підтримку 5G, Bluetooth 5.2, Wi-Fi 6, UWB, NFC, об'ємного звуку Dolby Atmos та професійного аудіокодека Dirac Pro.
Також Nio ES7 отримав цифровий кокпіт PanoCinema, сумісний з AR/VR-окулярами. Його розробили разом із фірмою Nreal. Він включає гарнітуру доповненої реальності, що проеціює 201-дюймовий віртуальний екран на відстані шести метрів від пасажира.
У стандартному оснащенні кросовера є новітня система автономного водіння NIO (NAD), що забезпечує безпечне автономне водіння від точки до точки на автомагістралі, парковці та зарядній станції. Роботу електроніки забезпечують 33 датчики. Серед них лідар дальністю 500 метрів, сім 8-мегапіксельних камер, чотири світлочутливі тримегапіксельні, п'ять радарів міліметрового діапазону та 12 ультразвукових датчиків.
У Китаї базовий Nio ES7 з батареєю на 75 кВтг оцінили в $69 700. Версія з акумулятором ємністю 100 кВтг - $78 350. За стартову модифікацію ES7 Premier Edition доведеться віддати $81 600. Оформити замовлення можна через програму Nio. Очікується, що постачання розпочнеться 28 серпня. Чи з'явиться кросовер на ринку ЄС, поки що не відомо.