Mercedes-Benz Vision EQXX проїхав понад тисячу кілометрів на одному заряді батарей. Автомобіль дебютував у 2020 році, і тоді представники компанії позиціонували його як самий далекобійний електрокар за всю історію. У ході віртуальних випробувань інженери заявляли, що машина здатна проїхати на одному заряді батарей близько тисячі кілометрів. Щоб підтвердити розрахунки, концептуальний автомобіль відправили у реальну подорож дорогами загального користування.
Шлях Vision EQXX розпочинався у Німеччині. Електрокар мав проїхати через Альпи і дістатися південного узбережжя Франції. Загальна довжина маршруту складала 1008 кілометрів. Під час подорожі концепт задіяв сонячні панелі на даху, які підживлювали акумулятор, а також використовував рекуперативне гальмування.
На подолання шляху двом водіям електрокара знадобилося 11 годин і 32 хвилини. За час руху Vision EQXX зіткнувся з зливою, різкими перепадами температур і простоєм, пов'язаним з ремонтом доріг.
На фініші заряду батарей вистачало ще 140 кілометрів. За словами розробників, Vision EQXX витрачав близько 8,7 кіловат-годин електроенергії на 100 кілометрів шляху.
Показники енергоефективності електрокара вдвічі перевищують можливості серійних моделей німецької марки, а також і характеристики самої «дальнобійної» версії Tesla Model S. Інженери запевняють, що технічні рішення, використані в концепті, знайдуть застосування в серійних електромобілях протягом трьох років.