Електрогіперкар Lotus отримав ретро-версію

Lotus Evija, який якийсь час вважався найпотужнішим серійним автомобілем у світі, знову став героєм новин, оскільки компанія представила унікальну спецверсію Fittipaldi. Вона присвячена півстолітньому ювілею перемоги легендарного бразильського гонщика Емерсона Фіттіпальді у Формулі-1.

Звісно, ліврея Evija повторює ліврею легендарного Type 72, на якому Фіттіпальді здобув п'ять перемог у 11 перегонах сезону Формули-1 1972 року. Знакове чорно-золоте оформлення було нанесено вручну на кузов Evija. На задньому крилі є наклейки, присвячені перемогам того сезону, а колісні диски отримали оригінальне двоколірне виконання.

Усередині салону вишитий автограф спортсмена. З цікавого можна також відзначити поворотний перемикач, який виготовили з переробленого алюмінію від того знаменитого боліда Type 72. Доповнює картину золотий декор на кнопці старт-стоп, педалях, дефлекторах повітроводі, кермі і спинках сидінь.

Чемпіон Формули-1 2009 року Дженсон Баттон одним із перших сів за кермо лімітованого гіперкара на приватній трасі Lotus у Хетелі. Мало того, він також отримав можливість сісти за кермо боліда, на якому виступав Емерсон у 1972 році.

Lotus Evija Fittipaldi має такі ж характеристики, як і звичайна Evija. Силова установка складається з чотирьох електромоторів із сумарною віддачею близько 2 тисяч кінських сил та 1704 Нм крутного моменту. До першої сотні гіперкар вистрілює менш ніж за 3 секунди, а 300 км/год набирає лише за 9 секунд. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 350 км/год. Запас ходу на одній зарядці складе 402 кілометри за методикою WLTP.

Спецверсія Flittipaldi розроблена силами підрозділу Lotus Advanced Performance, що займається подібними дрібносерійними проєктами. Загалом планується випустити 8 таких гіперкарів, які відвантажать майбутнім власникам вже на початку наступного року.

Источник: InsideEVs
16.10.2022
#lotus#тюнінг